Klaaswaal 2004

Status
Not open for further replies.
Het is wel weer feest vandaag, zonet nog gezegd dat er getypt moet worden volgens 'ABN' en dat er niet nutteloos ge-reply-ed mag worden, warning voor 'nickisdegekste', wegens offtopic.
 
Nick , als je iemand wilt lullen moet je wel up to date blijven...
Die NRG is allang verkocht , en die was toffer dan je zip ooit zal worden.

Met jouw gedrag worden legale meetings steeds minder snel georganiseerd en daar schiet niemand wat mee op.

Wie gaat er dan langs DDL ??
Zo wel leuk zijn als het door ging :)
 
Originally posted by zipsp203
alleen last van wheelie monsters

Ok nu is het genoeg geweest! De eerstvolgende die hier nog offtopic gaat krijgt er linea recta 5 warningpoints bij.
 
Kan jij toevallig niet bellen Inne (Je gaat er immers al jaren heen + als afgevaardigde van ST)

De meeting gaat sowieso toch wel door, gasten hier in de buurt hoor je er echt al maanden over (in de bus wordt je echt gek van die opscheppers maar dit terzijde) Aangezien de politie ook gewoon een kijkje komt nemen, en niet echt ingrijpt is het natuurlijk helemaal prima.

Enigste wat er eigenlijk te regelen is, is de testbank idd. Zonder bank zal er ook weinig aan zijn door de beperkte sprintmogelijkheden (Polder buiten beschouwing gelaten)

Ik kom sowieso wel koekeloeren.
 
mja... ik denk erover
het enige dat me tegenzit is:

* moet ik ook nog naar de gemeente stappen?
* testbank lijkt me het minste probleem
* kan je verantwoordelijk gesteld worden als er wat in de polders gebeurd?
 
je kan dan ook met de politie overleggen om rond te rijden in de polders, en elke scooter die te hard rijd pakken (dus mensen die op scooter naar meeting komen gewoon 40 rijden o.i.d. gebeurt niets mee)

verder hoop ik dat het doorgaat, want vorig jaar kon ik niet komen.. lijkt me wel vetjes :)
 
Ik woon niet zo ver bij klaas waal vandaan zoals nog emer mensen, maar naar mijn weten gaat de meeting in klaaswaal gewoon door.

Alleen voor de mensen die 's ochtends naar numansdorp willen zal het waarschijnlijk tegenvallen. Las hier in de krant dat de gemeente en politie de overlast beu waren. Omdat auto's meededen en somige gekken om 02:00 al begonnen. En ze wilden ook niet dat de halve hoekse waard in numansdorp overlast veroorzaakte. Dus alleen mensen uit numansdorp mochten 's ochtends in numansdorp rijden over een vooraf bepaalde route, en je moest je om half 6 melden. Mensen die niet daar aan meedoen zouden boete krijgen ofzo.

Of hier ook echt wat van terecht komt weet ik niet, ik ga gewoon kijken, en hard weg rijden.

Hopen dat me scootje het weer doet trouwens, ff banken in klaaswaal.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top