Klaaswaal 2004

Status
Not open for further replies.
En jij wil dus dood :(
Overal rijde veel auto's tis daar best druk
Flitpalen zijn er idd
Maarja jammer dat er niks georganiseerd is dat er bijv een dijk word afgesloten ofzo voor sprints
 
Je kunt beter leren schrijven i.p.v. sprinten...

nickdegekste; jij ben dus zo'n persoon die niemand op een meeting wil... Lomp gedrag...

Inne; ik heb Arne gisteren gesproken @O'wijk, en hij zei; als je een meeting wil, kan je er 1 organiseren... Dus als jij bijvoorbeeld DDL belt, en ff Tino contacteert, KAN het nog iets worden... Veel hoeft er niet georganiseerd te worden eigenlijk... Testbank is vrij snel fixed, en voor de rest is het traditie, en blazen op eigen risico... Weinig vervelende dingen meegemaakt de afgelopen 3 jaar...
 
Nee, vind ik ook niet vreemd... DDL heeft de zorgen, en Koopmans/Twins verplettert alles daar met hoge scores... Dus wel de zorgen, en geen goede reclame 8P
 
Originally posted by zipsp203
jaja zo duidelijk dan je kan beter sprints trekken dan beter typen hoor

Dan ga jij nu maar buiten sprints trekken samen met Nick, want ik ga dalijk echt out, en dan hebben jullie ook echt pech...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Nee, vind ik ook niet vreemd... DDL heeft de zorgen, en Koopmans/Twins verplettert alles daar met hoge scores... Dus wel de zorgen, en geen goede reclame 8P

x|
euh.. ok...
 
Re: jaja

Originally posted by zipsp203
of ni nick ff sprints trekke daarzo

Er werdt zonet al gezegd dat je normaal moest typen, en nu doe je het weer. Typ met leestekens, en schrijf volledige zinnen! Ik heb je een warning gegeven voor het niet gebruiken van ABN, en als je zo doorgaat krijg je er nog een voor je nutteloze reply's.
 
legaal of illigaal gewoon gaan
en boeiend dat jij mij niet op een meeeting wil hebben jij zeikt tog altyd alleen maar met je SIPPE NRG die nie vooruit te branden is
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top