This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Kabinet valt, en nu?

Het punt ging om een gesubsidieerd kampioensfeest :+

Niet dat ik het een goede vergelijking vind overigens...
 
Dat vind ik ook niet normaal, moeten ze ook zwaar bestraffen.


ben ik het ook mee eens, alle criminelen moesten eens harder worden aangepakt, dat schrikt het tenminste andere criminelen ook af, het gros van de criminelen weten toch dat ze bijna overal mee weg komen |(, en ook al worden ze gepakt zitten ze heel "ff" in de bak en komen ze vervroegd vrij.

Ik ben ook een voorstander van de doodstraf invoeren, als je iemand zinloos vermoord oid, verdien je dat zelf ook, en tevens heeft die persoon ook het leven kapot gemaakt van familieleden/vrienden.
 
Ik ben ook een voorstander van de doodstraf invoeren, als je iemand zinloos vermoord oid, verdien je dat zelf ook, en tevens heeft die persoon ook het leven kapot gemaakt van familieleden/vrienden.
Tot een bepaalde hoogte, denk ik dat het best tot een van de opties hoort inderdaad....

Nee we moeten ze wat geld geven met oud&nieuw zodat ze zich rustig houden, DAT is het probleem voornamelijk in dit land.
Maak jij je effe druk om 2250 euro, op een begroting van 500 miljard ofzo......

(anyway, het is inderdaad een kansloze actie geweest van Gouda, waar ik het absoluut niet mee eens ben, maargoed )
 
Het gaat natuurlijk niet om de bedragen die ermee gemoeid gaan. Het gaat om het gebaar; als je je misdraagt in een maatschappij, wordt je ervoor beloond. Voor die 2250 Euro hadden ze ook in een verzorgingshuis een paar leuke flatscreens kunnen neerhangen. Dat zou een beter gebaar zijn
 
Over dat doodstraf, je bent bijna nooit 100% zeker dat iemand het gedaan heeft.
Stel je 'weet/denkt' het wel te weten, en het blijkt later van niet, ben je de sjaak.
En dat is vaker voorgekomen.

Zie maar eens hoe vaak je het hoort dat mensen 10 jaar opgesloten hebben gezeten, terwijl later blijkt dat ze volkomen onschuldig zijn.
 
Precies, doe dan ipv de doodstraf langere maximumstraffen, want daar schort het wel aan wat mij betreft. Je hoort zo vaak dat mensen voor drugshandel, mensenhandel of moord korte tijd hoeven te zitten. Hier zie ik btw wel een verschuiving, want de gemiddelde straffen zijn in vergelijking met 10 jaar geleden wel omhoog gegaan.
 

Daar is dan ws. iets in het onderzoek misgegaan of foutief omgegaan met het DNA, als dat allemaal correct gedaan wordt is DNA volgens mij waterdicht. Maar dat zou allemaal bewezen moeten zijn, tegenwoordig kunnen ze dat ook wel. MITS 1000% zekerheid, doodstraf geven. Kost de belastingbetaler ook een stuk minder
 
Kosten van de doodstraf vallen ook tegen; langere rechtzaken, meerdere beroepen en duurdere gevangenissen met meer bewakers. Ik dacht ooit eens gelezen te hebben dat een doodstraf in de USA meer kost dan iemand levenslang vast zetten.
 
Jep, denk ook dat er gesneden moet worden in de 'kosten' van de gevangenissen. Laat ze desnoods de hele dag dozen in elkaar zetten. Nu is het zo dat ze zeggen dat er gewerkt moet worden tijdens de gevangenisstraf. In de praktijk hoor ik van verschillende mensen dat het dus niet gebeurd.

Dan kan het dus zowat gezien worden als vakantie, al geloof ik natuurlijk wel dat het alsnog geen pretje is.
 

Er kan eigenlijk nooit 1000% zekerheid zijn. Dat is de reden waarom dat niet gebeurt in Nederland. En ook de reden waarom ik er sowieso tegen ben.
 
zeker op de telegraaf.nl... alles wat daar reageert zit de hele dag werkeloos thuis in zn kansenwijk om elk probleem maar af te schuiven op 1 bevolkingsgroep.

Over generaliseren gesproken.....
Ik ga op Wilders stemmen, of ik stem blanco.
 

dat is geen typisch PVV standpunt.

Ik ben ook een voorstander van de doodstraf invoeren, als je iemand zinloos vermoord oid, verdien je dat zelf ook, en tevens heeft die persoon ook het leven kapot gemaakt van familieleden/vrienden.

:'(

Er kan eigenlijk nooit 1000% zekerheid zijn. Dat is de reden waarom dat niet gebeurt in Nederland. En ook de reden waarom ik er sowieso tegen ben.

+1



Heeeerlijk zo`n democratie he.
 
Dit krijg ik net door de bus..

Als ik dit zie heb ik al geen zin meer om op ze te stemmen.. Verder hebben ze echt de meest clichematige speerpunten in hun folder staan
 
Noem er eens een paar.

Als jij eens goed gaat nadenken over bepaalde problemen in dit land heeft die Wilders best gelijk, alleen de manier hoe hij debat voert|(

@haagse Tinus
Hoe kan je Fortuin vergelijken met Wilders, ik denk dat jij in de tijd van fortuin nog geeneens zindelijk was, zowel dan bak je er alsnog niks van