Jubbega Picts + Movies

Ik vind dat een scooter gewoon een frame si etm een goedgekeurd framenummer:p. Maja

Heb net cilindertje ervan afgehaald heb weer is geluk, heel licht aangelopen boven de uitlaatpoort, meer niet:D en dat nadat een sprint zonder koeling was gereden. de kvs slangen waren gewoon aan het smelten:p
 
ff in engels doen:

When I drove to jubbega I saw @ a12 (oberhausen-arnhem) an volvo with a aanhanger, with two scooters on it. It were german people, someone from here?
 
Best jammer dat er al 3 pagina's zonder foto's zijn ofzo. :(

Iemand dit ding nog gezien?

racefotos.php
 
Originally posted by killin ark
en ik ging helemaal stuk dat iemand zijn scooter onderweg uitviel.. dacht die andere ow valse start ging ie geen gas meer geven wat een loser :D.. maja.. voor de rest was et wel vet..

jah grappig :|

niet dat het veel uitmaakte, aangezien de dip die ik had al veel te veel tijd opslokte..
 
Originally posted by Facilly
ah is wel kut dat je scoot op zo'n moment uitvalt :(

jup, daar wordt je ook niet vrolijker van...

1ste run begaf mijn bougie het.. bwop bwop bwop.. dus dat mocht ik ook nog ervaren :|

al met al was het het 2 uur + rijden heen wel waard 8P

p.s.: hier nog wat filmpjes + foto's (niet gemaakt door mijzelf)
http://crew.scooter-freaks.nl/nys/Jubbega/

o.a. Remie vs. Fabrizi runner
 
Originally posted by QuickSilveR85
Maar ja waar leg je de grens? mag je subframe aanpassen zodat blok verder naar achteren komt te liggen. WAnt dat heb ik ook veel gezien op de foto's van jubbega.

De jongens van Twins hadden gewoon hele mooie prestatie geleverd eerst de PK's en nu ook nog eens op de weg.

Maar ja het moge duidelijk zijn dat je zonder speciaal frame een betere coureur moet zijn om in de top te komen hoewel het soms gewoon niet kan - of niet Knapen :D. Dit ding is en blijft ontembaar en het blijft maar stijgen.

puik werk in iedergeval thumbs up.
ja in somige gevallen wel
 
Back
Top