This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

begrijp me niet verkeerd want jubbiga is gewoon de oersprint van de sprints.
ik wil nee moet er zelf ook gewoon zijn de sfeer alles erom heen uber no doubt about that.
alleen vind ik het jammer dat er dus voorkeursbehandelingen zijn ipv wie het eerst komt wie het eerst maalt.
er zijn zoveel mensen die willen branden op jubbiga en die krijgen gewoon geen kans.
er zijn mensen bezig met projecten om bepaalde personen zoek te rijden maar krijgen door deze regelingen dus niet de kans.

zou erg jammer zijn iig, nja zie wel of ik dan kom om ergens te gaan branden ofzo

Ik vind het alleen erg jammer dat er nu maar in een keer 100 zijn, wat willen ze hiermee berijken dat het alleen een brommerpsprint blijft ? die 200 van vorig jaar was een goed aantal.

En er zullen altijd mensen zijn die zeker een plaatsje krijgen (vanschie)

Marja we zien wel hoe het loopt

en er zullen ook mensen zijn die sommige mensen willen branden.alleen wordt ze de kans ontnomen.......

Candyman said:
jij hoeft je daar toch geen zorgen over te maken:*

Jawel want ik moet er bij zitten, Jubbega mis ik liever niet !
Damwoude en Genemuiden ook niet, maar Jubbega doet altijd met me

Dat doen ze omdat het een traditionele sprint festijn daar is, en vooral wordt beoefend door wat oudere mensen daar dus met de brommers en pro-stock.
Die willen ze gewoon behouden die personen.

Wij zijn een stuk minder belangrijk met onze scooters, ik geef ze geen ongelijk eigenlijk.
Het is al zolang bezig, wij met de scooter kwamen pas veel later aankaggelen en daarom kunnen we het ook niet maken daar te gaan domineren.

precies....

en mensen die dit jaar niet mee kunnen doen, krijgen volgend jaar een voorkeurs behandeling.. goed geregeld..

KLAAR..... het is hun feestje

zoals ik al zei ik heb er niks op tegen dat ze het een brommersprint willen houden. waar het mij om gaat is dat de snelste tijd die er nu staat niet aangevallen kan worden omdat er geen nieuwe mensen/projecten mee kunnen doen.

Vreemd dat ze de scooters uit Jubbega willen hebben, maar dat meneer van Schie wel mag blijven.....

Die heeft tenslotte ook een scootert-blok

Sander said:
Vreemd dat ze de scooters uit Jubbega willen hebben, maar dat meneer van Schie wel mag blijven.....

Die heeft tenslotte ook een scootert-blok

de heren van schie doen al jaren mee....

tis niet egt te vergelijken..

Sander said:
hap nou asjeblieft niet

jij bent niet meer zo gestelt op jubbega he?

deze discussies zijn nutteloos..
we moeten het accepteren hoe hun het regelen, denk dat ze er weinig aan veranderen als wij commentaar geven...