Sibo said:Die vast stond in de drap, ik kwam er met me turken bus zelfs nog door heen :W
Rooienaar tnnx voor de foto...:W, had zelf nog niet eens een foto van me scooter met kappen
**foto**
Dit was ik dus...
mattai88 said:hahaha, dat tapvat van jeroenS., thnx nog hiervoor kerel:*
mooi paar biertjes nog gedronken, toen dat HEINEKEN ding in melkaar geschopt
hihi
Sander said:Er staat een fout in de uitslagen.. Anthony van Nies heeft dus niet gereden... maar wel een tijd :W
Sibo said:
JeroenS. said::'( ik wou dat tapvat nog als trofee bewaren
Raceroxie said:Chiel, met die matzwarte Sonic.
13e tijd van de 55 scooters, best netjes
Xtreme klasse vindt ik de tijden trouwens erg tegenvallen uiteraard heb je Joel, van schie, enz. maar er zitten echt een paar slechte tijden tussen sowieso veel boven de 8.
-Cris- said:Al die tijden van 8 en erboven......Tja dat zijn ws ook die scooters die er eigenlijk niks te zoeken hebben
Er waren er ook maar 5 die uberhaupt onder de 7,5 redenEn dat voor een ''extreem'' klasse:+
Sibo said:Of hesje weg gegeven oid....
Rooienaar :*
Joene. said:op 2 rijders na word heel de extreem klasse gewoon eruit gereden door de std klasse roufs zip...
HMmm, Tim Thijsen is die jongen met de Evo Runner in de EPC-team kleuren. (Big-T op het forum) Raar dat die zip op zijn naam staat, want volgens mij is het niet Tim die erop rijdt.Enrico@CBR600 said:Wie de fak is Tim Thijsen? Respect voor dat ding in ieder geval..
aC'88 said:HMmm, Tim Thijsen is die jongen met de Evo Runner in de EPC-team kleuren. (Big-T op het forum) Raar dat die zip op zijn naam staat, want volgens mij is het niet Tim die erop rijdt.
chiel zit int buitenland, volgens mij reed casRaceroxie said:Chiel, met die matzwarte Sonic.
13e tijd van de 55 scooters, best netjes
Bart.T@zipsp said:waarom stopte ie? omdat iemand anders sneller was? Of gewoon omdat ie geen zin meer heeft?
Voor mij zou het een streven zijn om mn eerste plaats weer terug te winnen, of kan ie niet tegen zijn verlies.....?
Mja ben iig benieuwd naar zn reden...
ZHTuning said:was weer een harde les voor `de meester`dus
crazybond700 said:Dat slaat natuurlijk echt nergens op. Zie jij wat hij berijkt heeft maar eens na te doen en kom dan terug
Zowiezo over 1 run kun je niks zeggen. Johan reed bijvoorbeeld vorig jaar de 1e ook niet ideaal... daarna ook 6.805.
-Cris- said:Al die tijden van 8 en erboven......Tja dat zijn ws ook die scooters die er eigenlijk niks te zoeken hebben
Er waren er ook maar 5 die uberhaupt onder de 7,5 redenEn dat voor een ''extreem'' klasse:+
-Cris- said:Ik dacht dat we deze discussie nu onderhand hadden afgesloten..........