D.J said:Dat was Mattai88 die voor je stond :+ :W
ach jij bent gewoon een kut-boer :#mattai88 said:ik stond toen geloof ik al wel op die rubber matten, ik stond toen maar heel iets gas te geven.. maar dat kwam dan denk ik van mijn band af...
als je me ff aan had gesproken, had ik daarmee kunnen stoppen, maar nu dus niet, kheb helaas geen ogen in mijn achterhoofd :W
kusje voor je rox rolf :*
Jules said:ach jij bent gewoon een kut-boer :#
maar kun je niets aan doen, je bent geboren in twente
Matthew. said:Maargoed jullie waren wel gezellig :* ,
idd, volgende meeting is het bij ons gewoon weer feest :Wmattai88 said:zelfs bij kutweer weten de boeren het wel gezellig te maken :winner:
hadden een grotere party tent nodig...
D.J said:Dat was Mattai88 die voor je stond :+ :W
mattai88 said:als je me ff aan had gesproken, had ik daarmee kunnen stoppen, maar nu dus niet, kheb helaas geen ogen in mijn achterhoofd
mattai88 said:hahaha, stelletje teringlijers bij elkaar daar.... ik maar rennen :|
moeest btw toch naar de kapper, ik merkte er zelfs bijna niets van, terwijl hij toch best wat haar uit me kop trok =)
hihi
Tyrone said:Wha-Eh!
Matthew. said:krullen is hip
DRD Rieju said:Ja was een angst aanjagend gezicht dat dingtje schudde gigantisch en leek zo op het zipje van plant in te rijden, je hebt geluk gehad mantrouwens een pracht van een scoot die street waar je op reedt...
en het beuken van mijn aanhanger :#Joene. said:ik eis dat maahco zijn rijbewijs word ingenomen, op grond van:
-het rijden met frikandellen en hamburgers op de motorkap
-het omver rijden van mensen @ BBQ's, met diezelfde auto