This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

lol, er zitten best veel mensen te zeuren over dat ik met mn zenithje werd goedgekeurd, in de std scooterklasse,,,, maar ik ben niet goedgekeurd en tog heb ik gereden (H) goed hè

ZHTuning said:
lol, er zitten best veel mensen te zeuren over dat ik met mn zenithje werd goedgekeurd, in de std scooterklasse,,,, maar ik ben niet goedgekeurd en tog heb ik gereden (H) goed hè

:L

ZHTuning said:

Om het nou van de andere zijde te bekijken...

Stel je dat er wat zou gebeuren met je scooter voor jezelf en publiek. Misschien iets simpels wat door een keuring voorkomen had kunnen worden, dan wordt een verzekering hierop aangesproken en volgen er uiteraard claims die onderzocht worden. Blijkt inderdaad dat je jezelf niet hebt aangeboden voor de keuring, dan heb je een groot probleem en/of Jubbega wordt als traditionele sprint door mensen als jij volledig van de kaart geveegd. Of is dat je opzet ook ?

[edit] uiteraard had de organisatie hier ook op moeten toezien dat dit niet zou kunnen

ZHTuning said:

:L

Vette foto's Inne

Jammer van de regen en ik vond het erg slecht dat scooters maar 1 keer mochten rijden en geen finale hadden:L

Verder opzich wel redelijk tevreden met de tijd die Robin heeft gereden van 8.16 sec.

ZHTuning said:
Keuring sloeg nergens op idd, je kon gewoon je scooter 2x laten keuren en dan dat papiertje meegeven aan iemand waarvan zijn scooter was afgekeurd.
Zelf niet gedaan uiteraard want ik vind dit echt lomp en tevens gevaarlijk maar heb wel zo'n verhaal gehoord.

ik stond te kijken bij de start, (waar iedereen stond te wachten ) , was een gast met een zwarte Bee aerox die gooide een groene aerox helemaal onder de modder....reactie van de groene rox..priceless ..terecht

BojT said:

ik vind t eigenlijk niet om te lachen..sta je daar met je scoot helemaal perfect..krijg je lekker 500 kilo mest op je scooter/ in gezicht..1x kan dat gebeuren maar dan nog 10x gas geven ..maar goed

Zo te zien ben ik blij dat ik niet gekomen ben..... heel tyfus eind rijden voor dat natte gedoe daar