This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

ja dat zijn pas sprintmonsters
ja was weer een verse meeting jammer van de regen maar alsnog gezelig
aftermeeting was nog het leukst met marcooooos broertje die nu een pluk haar mist nick tunerss de bbq king
uiteraard moest nick weer effe met de cruise controle spelen

Mikkel onze bbq koning:winner:
"Iemand moest hier uien hebben", en ik zag iedereen kijken van dat MEEN je niet hij heeft ze nog mee ook:#

Echt super dag gehad veel lol gehad en het was super gezellig
En uiteindelijk toch nog super weer bij de aftermeeting

Nou de meeting was wel gezellig. Alleen het weer was kut en de gast die op het knopje van het startsysteem drukt ook! Voordat je fatsoenlijk kon gaan zitten stond dat kut licht al op groen.

C4rN said:
Nou de meeting was wel gezellig. Alleen het weer was kut en de gast die op het knopje van het startsysteem drukt ook! Voordat je fatsoenlijk kon gaan zitten stond dat kut licht al op groen.
ik ben iig niet de enige zie ik al

viel het meerdere mensen op dat er standaard scooters waren die niet bij de standaard thuishoorden ?

Razma said:
viel het meerdere mensen op dat er standaard scooters waren die niet bij de standaard thuishoorden ?
ja ik zag ook scooters met buizen als achterveer etc,
naar mijn weten verboden in std, maarja.....

jubbega was weer nice ma het weer zat een beetje tege..

het was wel weer lache alleen spijtig van het weer...maar het was toch de moeite waard...en zeker de MacD in almere.... en nog een vraagje kan iemand me uitlegge hoe ik mn foto's moet poste... je kan ook op de site kijke..http://linne_cruisers.contactchat.nu/?see=36&id=72866...
en mss tot een van de volgende meetings...

greetz de zotte belge...+ralf+

linne cruiser05 8)

Last edited:
ik was jurjen ze banden cleaner maar was verder wel leuke meeting alleen jammer van de hele dag wachten op 1 sprint en helaas zonder scooter aanwezig :x

Razma said:

idd, maar het einige waar ik me nog aan kan herrinneren is een peugoet met pia blok ofzo

*edit* en inne bedankt voor de mooie stick0rs

AdiozZz

onder andere die ja..
maar nog een stuk of vier anderen

2. De brommer dient in rijtechnische veilige en deugdelijke staat te verkeren (bijv. geen scherpe uitstekende delen of niet beschermde draaiende delen)

:X

... koelvloeist lekje ?

Last edited:
Daarom naaide dat ding dus echt goed vast

Vond t wel een redelijk gezellig dagje, daar is ook alles mee gezegd. Kutweer, beetje jammer dat ze maar 1 iemand lieten sprinten terwijl de baan zo goed als droog was. Even vegen en klaar. Dan konden ze misschien nog 2 keer rijden ook.

Razma said:

Ik heb gezien:

- Blauwe zip sp van "de geus" met een 3 a 5 cm verlengt subframe (foto volgt)

- achterbuizen als veer
- een peugot zenith, met verlengd subframe en piaggioblok
- Scooters waarbij echt kappen ontbraken.
- open carterkappen
- koelvloeistof ipv water
- etc etc

Daarnaast:

wat een schijtorganisatie... De brommers & pro stock mochten wel 2 x rijden + finale's, en de scooters 1 x (en zonder finale) door tijdgebrek.
Maar ondertussen wel:
- half uur pauze nemen, tussen brommers & scooters
- kwArtier de tijd nemen, om de mensen weer achter de hekken te krijgen
- het tijdssysteem aan te passen (wat ze schoonmaken en checken noemen), nadat er onder de tijd van van Schie was gereden....

Oftewel: 400 km gereden, om 150 meter op een geleende scooter te kunnen rijden..

Jammer, Jammer, Jammer...

Nu hebben ze hun zin... Scooters vertrekken uit Jubbega. Daarnaast natuurlijk heeel lekker voor de SBO-sprints, omdat die hierdoor een monopolie-positie gaan krijgen.

Van Schie leest ook mee op dit forum...dus voor Johan & broer: Gefeliciteerd met jullie 3e plaats!!, jammer dat er alleen gelijk getwijfled moest worden aan de tijdsmeting. Ik had een sportievere reactie verwacht, van de 5 of 6-voudig Jubbega-kampioen :X

EW said:
Daarom naaide dat ding dus echt goed vast
Eigen schuld.. dikke bult. Hij is er meerdere malen op aangesproken door verscheidene mensen...

Last edited by a moderator:

Ik vond het wel een goede oplossing. Het wegdek aan de rechterkant was erg slecht. Ik weet niet of je goed gekeken hebt, maar ik zag allemaal kuilen en hobbels (door boomwortels). Ze kunnen volgend jaar beter op zoek naar een beter stuk asfalt, want dit is gewoon een baggerweg.

Sander said:
Eigen schuld.. dikke bult. Hij is er meerdere malen op aangesproken door verscheidene mensen...

Tsja...wie niet luisteren wil... Ik heb aardig genoten van het geluid van de vastlopers :+