This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

Jammer van de regen. Hoorde dat epc/roufs ook een goede tijd had gereden.
Gelukkig ben ik niet voor de regen gekomen dan

nou tot circa 2 uur - half 3 niks gebeurt ivm regen, daarna elke klasse een keer laten rijden... Automaat heeft wel meerdere keren gereden geloof ik ..

Wat een zooitje, tijdsysteem was vaak stuk en werkt niet helemaal proper.

Alle klasses verder 2x rijden, scooters en xtremescooters hadden maar 1 kans, zwaar verrot.

Scooter vastgenaaid na 100meter.

Kortom, vond er weinig aan.

Snelste tijden xtreme

6,7 Joel
6,9 Mario
7,1 Vanschie

Scooterklasse

7,1 Jerno

Automaten

8.0 ???

Dus geen omloop, gewoon 1x rijden 3 snelste tijden een beker.

Last edited:
Was echt niet best haha. Eerst op de scoot in de regen er heen.... Werden we de verkeerde kant op gestuurt ook nog es 8P. 2 x uitgegleden haha... Waren we daar hebben we 3 uren staan wachten 8P. Maar daarna was het wel tof . Heb wat foto's gemaakt en sprint filmpje die ik vandaag ff inelkaar zal flansen en ff zal posten in dat andere topic.
Voor de rest waar zat die bbq clan van jullie? Heb er 2 gezien..

Bee-Racing said:
het waren er echt 2 ja :W

Wel jammer dat ie daar niet mee mocht sprinten. Maar ja regels zijn regels. Ziet er wel strak uit, en de pk's waren ook wel aanwezig zo te zien in project

was toff helaas warmloper gehad

ding is genaaid @ 4 punten :X

verder veel members gemeet en op t kut weer na wast erg toff

bojt en de rest: thnx nog voor de kolen voor @ de BBQ :*

wat betreft aad zijn sprinter sloeg de afkeuring nergens op, in het regelement staat alleen beschreven met hoeveel cc je mag rijden. hoe je dat doet met 1of 2 of met 78 cilinders dat boeit niet, maar volgens de jubbega technici wel.
Ze hebben nog wel meer rare regels, zoals dat je niet met slicks mag rijden.....

keesz said:
was toff helaas warmloper gehad

ding is genaaid @ 4 punten :X

verder veel members gemeet en op t kut weer na wast erg toff

bojt en de rest: thnx nog voor de kolen voor @ de BBQ :*

ik heb je gemeet dushi :* :* :* :*

afkeuring van aad ze ding sloeg idd nergens op, als je ziet wat voor belachlijke dingen door de keuring kwamen...

verder veel mensen gesproken, wel naar me zin gehad, btw zijn veel cilinders vast genaaid daar, ik vermaakte me prima dus vlak voor de finish. :+

TunedFox said:
Wel jammer dat ie daar niet mee mocht sprinten. Maar ja regels zijn regels. Ziet er wel strak uit, en de pk's waren ook wel aanwezig zo te zien in project

Welke regels? Ze hebben daar maar uit eindelijk besloten dat die niet mocht mee doen omdat er niks over stond in het reglement. voor de rest kan ik maar 1 ding over dat ding zeggen : :W Alleen het geluid al 9||6

Je kan het mierenneuken noemen maar het staat er in enkelvoud. Verder ga ik er niks meer over zeggen. Vind het wel jammer dat hij niet mocht sprinten.

De keuze van cylinder, zuiger en cylinderkop is vrij. Het maximale toegestane slagvolume voor de 50 cc-klasse is 50 cc; voor de 70 cc-klasse is 70 cc; voor standaardscooterklasse is 70 cc; in de automaten- en x-treemscooterklasse 80 cc en in de pro stock-klasse 90 cc.

Nou mijn verslag:

Ik vond het maar teringsaai vandaag....
1x mogen rijden en SR deed het superslecht, maarja geen heat meer gehad om dat goed te zetten dus... Ook het weer zat niet mee natuurlijk.

Veel slechte tijden gehoord, ook veel xtreme klassers in de 8,4 enz :X
Maar toch waren er een paar hele vette tijden bij, Roufs ding met 7.1 en Joel met 6.7 ofzo

Jah manta ik heb jouwn heat opgenomen . Ik zei zo: die scoot wil ik der op hebben. En ook nog aantal foto's. Filmpje zal ik nu ff maken.

Voor de rest erg jammer dat bijna iedereen maar 1 x mocht en dat er maar 1 baan open was. Maar jah, op naar damwoude

vandaag super gezellige dag gehad, alleen scooter wou niet mee werken :|
waterpomp deed het de ene keer wel - andere keer niet
stage6 temp meter gaf om de seconde een andere waarde aan en toen ik eindelijk kon sprinten had ik niet door dat dat stomme stoplicht in 1x op groen ging en gaf m'n temp meter na +/-100 meter ineens 67 aan :X
dus maar gas terug gedaan, KUT sprint, KUT 10 euro gelapt voor niks x|
maarja; het was zeker gezellig en
heb ook nog wel wat mensen gemeet:
Grossie, Kees, (volgens mij ) Dragsterlover en nog wel wat meer mensen die ik nog niet kende

ohja; mikkel je bbq ownde 8)

Woohoo ik heb een fanclub
Maareh waarom ding erop? Valt bijna uit elkaar van ellende 8P, maargoed.
PM je msn adres maar ff voor filmpje :*