This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

Klopt..

Hij heeft echter de originele beker, tijdens de prijsuitreiking, ik heb een nagemaakt exemplaar ontvangen. Hij heeft de zijne dus gewoon nog thuis staan. Ik kan me er alleen niet echt druk om maken...

misschien dat ik ergens overheen lees maar (ook op de site) ik kan niks vinden over aanvang/tijden - prijzen etc
waar staat dat? of word dat nog bekend gemaakt?

keuring begint om 09.00...sprints zouden volgens mij om 12.00 beginnen...
maar....houd je daar maar niet te veel aan vast, vorig jaar liep t ook uit met t starten...

entree was geloof ik 5 eurie....

Aanvang wedstrijd +/- 12:00
Keuring van 9:00 tot 11:00

Prijs kan ik ook niet vinden , is 3 euro oid als toeschouwer... (als rijder 10 ofzo)

aha, dan probeer ik er om 9u te zijn :#
tot hoelaat duurde het vorig jaar eigenlijk?
en waarom staat er geen info op de site

Jules said:
aha, dan probeer ik er om 9u te zijn :#
tot hoelaat duurde het vorig jaar eigenlijk?
en waarom staat er geen info op de site

Tijden staan gewoon op de site , duurde vorig jaar tot na 6e dacht ik(met finales erbij)

JusSeb said:
12,50 meende ik als berijder

10 geloof ik

en keuringen beginnen (zoals altijd neem ik aan?) om 9 uur en stoppen om 11 uur. 12 uur beginnen de sprints.

als er wat gewijzigd zal zijn dan had het wel op de site gestaan lijkt me

JusSeb said:
Dit jaar dus eerder, want er vallen mensen af en er zijn geen reserves.

Maar er staat wel gewoon 200 man op de lijst...net als vorig jaar Dus er zullen evenveel runs worden gereden.

-Cris- said:
Maar er staat wel gewoon 200 man op de lijst...net als vorig jaar Dus er zullen evenveel runs worden gereden.
mensen die afvallen (die er altijd zijn) word de plaats in principe niet van ingenomen...
maar veel zal het niet schelen denk ik

Iemand nog een scooter waar ik op mag knallen @ xtreme klasse ? als ik me slider niet optijd goed rijdend heb

gpr is motorisch klaar....zaterdag op de bank beetje afstellen en dan laten staan voor juub...

Van de drie brommers die mee moeten doen van mij, lopen er nu 2. Samen geven ze een magere 43 pk. Nog wel wat te doen dus+pippi+

Maar volgende week donderdag komt ut vast wel goed