Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

En mijn pro-stock mist dus sinds zaterdag een halve zuigerbodem. De bovenste L-veer heeft mij enigzins in de steek gelaten, waarbij hij tesamen met zijn omliggend aluminium zijn exit heeft gevonden middels de uitlaatpoort. Helaas niet meer te lijmen voor Jubbega...

ik baal ervan dat ik paar weken terug al wat dingen besteld heb bij dijkman en het er nog niet is:(
en moet nog vervoer fixen voor te banken
dus zal voor mij ook wel op het laatste moment aankomen

JusSeb said:
Ik moet ook alles op laatste moment doen, standaard altijd :X

Ik vindt dat altijd wel relext werken :W, vorige jaar avond/ochtend voor jubbega tot 4 uur s'nachts nog lopen prustsen 8P :X

ik moet nog remleiding monteren, braking borgen en de rijder trainen 8P

misschien dat er dus iemand anders rijd op mijn scooter, alleen heeft die nog nooit op me scooter gereden. hopelijk gebeurt dit nog voor donderdag anders ga ik denk zelf.

-Cris- said:
Maar er staat wel gewoon 200 man op de lijst...net als vorig jaar:) Dus er zullen evenveel runs worden gereden.

Vorig jaar was het een drama met de reserves etc.

Toen begon het sprinten 1.5 uur later oid :X , stond je daar in de kou te wachtte.

Dat zou dit jaar dus niet gebeuren ( laten we het hopen ), dan is het sprinten wel wat eerder afgelopen. :)

ik krijg als het goed is morgen mijn laatste delen binnen en dan kan ik m'n scoot afmaken... banken... kappen monteren en gaan :W
hopen dat ik niet teveel tegenslagen krijg :o

Mikkel said:
Ja, met BojT en DRD Rieju (erik hollander, ze kennen em wel).
Dus wordt flink gemeet :*
Meet je me bbq ook? :D

die bbq gaan we zeker ownen :D
erik hollander ken ik idd wel, zeg em maar dat ik mijn best doe om het membraan mee te nemen :W

dit is btw mattai88

Speedake denks niet :(
Nog veel te veel te doen.

@ tormentor, RobertD, Mattai88 ; neem maar wat frika's en weet ik veel mee :D

Edit: @ mattai88, hij heeft al een vl14 van Jon benelli :(

Verder @ mensen :D ; kheb zo n cheap wit shirtje aan met Mikkel @ forum erop.
Maar zo te zien word het erg gezellig, super dus :)

Ik ga zelf niet meerijden. Zou op iemand anders zijn plek mee doen, maar na het avondje banken gisteravond zie ik er toch maar vanaf. Er is gewoon te veel wat nog moet worden opgelost en het vermogen lag nog iets te laag. Hopelijk volgend jaar wel*D

Waarschijnlijk ben ik er wel voor een paar mensen aan te moedigen...

Back