Vissa
PB Guru
Jules said:iemand een idee welke kappen verplicht zijn dat ze gemonteerd worden voor de std scooter klasse?
Vorig jaar in ieder geval niks.
Toen reden er zat scooters zonder kappen rond.
Jules said:iemand een idee welke kappen verplicht zijn dat ze gemonteerd worden voor de std scooter klasse?
Raceroxie said:Kan me van vorig jaar herinneren dat er mensen waren met een zip die dat kleine kapje onder je zadel moesten afplakken met tape omdat er niks zat.
Alle kappen zijn volgens mij verplicht m.u.v. stuurkappen, underseat, onderkuip.
Dnamaster said:ik hoefde dat niet...
mijn scooter mist z'n onderkuip, zouden ze daar moeilijk over doen? :|C4rN said:Quote uit het regelement:
Het uiterlijk van het voertuig moet blijven zoals de gehomologeerde bromfiets is.
Dit houdt voor de standaardscooterklasse in dat, de originele of daaroplijkende beplating aanwezig dient te zijn.
Jules said:mijn scooter mist z'n onderkuip, zouden ze daar moeilijk over doen? :|
edit: omg raceroxie z'n post x|
duidelijk dus
big-t said:denk niet dat ze zeuren over een onderkuip. maar idereen kent het verhaal van die verlengde rox in de standaard klasse,
dus ik zou toch maar niet al te soepeltjes naar de regels kijken. er kan altijd iemand over klaagen.
Tormentor said:vorig jaar is die verlengde rox sinds de aanvaring met het protest op geen 1 brommersprint geweest
iig ik heb em niet meer gespot sindsdien
Sander said:Sjah.... Je kan hem daar niet op afvallen.. Als meneer wint, en je dient een protest in, maak je gewoon kans op die beker, omdat het klassement doorschuift.
Neem je die moeite niet? Dan heeft meneer geluk, en heeft hij gewoon de beker.. Risico wat hij dus neemt...