GROSSIE said:Ik rij er nog mee op Jub Jaspaa hij gaan in juni pas weg
Komt goed neem slider ook mee (hopelijk hard knallend)dragsterlover said:btr wou je nog wel effe zien knalluh namelijk
GefixedRaceroxie said:OMG ingeschreven in Xtreem, omdat ik toen nog dacht dat ik 2fast zou kopen:X
Hopelijk is er wat op te verzinnen, vast wel
Tormentor said:alleen het is een beetje dom dat de derbi's ineens naar de prostock klasses worden gezet omdat normale 70cc cilinders bij de derbi door de krukas slag net op 71cc uitkomen
en dan moeten ze tegen die zelfbouw dingen rijden:S
iig dat zegt een vriend van me die van de 70cc schakel klasse naar prostock moest door de cilinderinhoud:S
Tormentor said:maarja zeg nou zelf vanwege die ene cc waar ze andere jaren niks over te zeiken hadden krijgen de normale brommers in die klasse dus geen kans om te winnen
ABT said:Tja, regels zijn regels en die bestaan al jaren, dus ik zie het probleem er niet van in. Zoiets weet je van te voren.
nog plekje vrij ?:W (voor scooter + 1 persoon? :+) PMMikkel said:Ik ben ook weer aanwezig.
Vorig jaar was me goed bevallen.
DRD Rieju @ forum wordt me Bob :*
-:-mattai88 said:ik heb er zin in en mwie weet kan ik nog rijden ook 8)
BojT said:nog plekje vrij ?:W (voor scooter + 1 persoon? :+) PM
Toch heeft het wel zin om eens naar de regelementen van deze klasse's te kijken hoor. De scooters zijn up-to-date maar aan de schakelklasses rammelt er wel het een en ander... En dat zijn idd van hele kleine dingetjes waardoor practisch iedereen wel naar de Pro-Stock moet verhuizen. Maar dat is iets waar de organisatie over beslist. Momenteel hebben we met de huidige regelgeving te maken. Ik rij zelf ook maar Pro-Stock... Heb ik gelukkig niet meer met al die beperkingen te maken...ABT said:Tja, regels zijn regels en die bestaan al jaren, dus ik zie het probleem er niet van in. Zoiets weet je van te voren.
Ik ben dus ook aanwezig mét scooter 8) heb geen startbewijs, dus we gaan voor de aftermeeting :+Mikkel said:we gaan met een busje.