Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

Ben benieuwd tegen wie ik moet knallen:P

Heb er anders echt zin an:W Alleen moet ik het apparaat nog afstellen, dus nog genoeg werk:rolleyes:

hoe weet je nou of je ingeschreven bent? op de site staat nog niks vermeld en heb er eigenlijk ook vrij weinig vertrouwen in dat dat nog gaat komen.. zou ik toch moeten bellen?
lijkt mij vrij irritant voor organisatie als ze 100'en telefoontjes krijgen namelijk x|

Jules said:
hoe weet je nou of je ingeschreven bent? op de site staat nog niks vermeld en heb er eigenlijk ook vrij weinig vertrouwen in dat dat nog gaat komen..

komt heus nog wel, voorgaande jaren kwam het iig wel gewoon altijd... dus waarom nu niet ;)

voordat de inschrijvingen zijn gesloten hoef je ze iig niet online te verwachten, lmfd

Sonic Tuning said:
alles is nu vol las ik net. de inschrijving was toch tot 10 april?

dan mag de lijst wel eens online komen wil wel eens weten of nu ingeschreven sta of niet.

Geduld is een schone zaak:rolleyes:

Sonic Tuning said:
alles is nu vol las ik net. de inschrijving was toch tot 10 april?

dan mag de lijst wel eens online komen wil wel eens weten of nu ingeschreven sta of niet.

300 man inplannen gaat nou eenmaal niet zo snel...dus zoals Cris al zein, hebt geduld....komt wel goed...;)

Ik heb er weer zin in +ralf+

Hopen op goed weer dit jaar , vorig jaar was het ijzig koud.

Stoeltje mee , biertje erbij , prima dagje :#

of hij heeft ingeschreven en weet nog niet of ie erbij zit;)

Ik ben nu toch wel benieuwd of ik erbij zit, als het goed is was ik nog op tijd.

Back