Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

BartR. said:
Weet iemand al hoe het met de Xtreem klasse zit?
Zit deze ook al zo goed als vol?

Mss dat je er niks aan hebt, maar afgelopen woensdag was de standaard klasse al vol en waren er voor de extreem klasse nog +/- 10 plaatsen vrij.

mja, als iedereen gaan bellen schiet denk ook niet op..... als mensen nou eens gedult kunnn opbrengen :X

we zien de lijst vanzelf online komen denks ik.....

dat filmpje van jubbega 05 dat al een paar paginas terug geplaatst is is egt te tov :p

wim met ze toen nog sprint kwaliteite :O STUITER GEVAAR :P prachtig
en van schie met ze wheelie en 6,xx zoveel tijd :)

nja ben er nie bij :p alles was al erg vroeg vol :X suc6 alle rijders

er staat op de site dat er dit jaar niet meer met wachtlijsten gewerkt word, zal dit betekenen dat als je naam straks niet online staat je ook niet hoeft te komen met de scooter ?

lijkt me wel vaag, aangezien er altijd mensen niet komen

Dat is inderdaad de wachtlijst, dat is volgens mij al eerder in dit topic gemeld.
Kennelijk is het pech als mensen niet komen.

Hebben hun meer tijd over.

Ja idd geen reservelijst, en als je afgekeurd wordt voor std klasse, kan je niet overstappen naar extreem.... :)

Tevens zijn beide scooterklasse nu vol....

Dat zal misschien wel ergens in april zijn...Aangezien je tot april in kan schrijven. Wat in die puch klasses e.d is geen inschrijf limiet. Dus dan denk ik dat ze in 1 keer heel die lijst online gooien , als alle inschrijvingen binnen zijn.

Dus ff afwachten of je erbij zit. Ik ga ook idd niet bellen.

Ik weet niet hoe ik erbij kom maar er staat iets in mn gehaeugen over wildcards, iets van snelste 3 van vorig jaar zeker van deelname. Klopt dit?? vergis ik me of haal ik dingen door elkaar??? Wie weet hier meer van..........

Back