Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

Member BCR said:
Als un bepaalde klasse al vol is , voordat je je formulier thuis heb gekregen is dat wel lullig ..
Ach jah ...
We shall see ...

Vorige page zeg je nog dat je hem zaterdag binne had ;), toen kreeg iedereen hem :), al had je hem toen direckt op gestuurd (zoals ik), had je er ws bijgezeten....

als er 24 feb. op stond, dan mocht je pas na 24 feb. hem opsturen. Bij mij was dat ook het geval, maar had hem gewoon opgestuurd...

en ik zit er niet bij.

Sibo said:
Vorige page zeg je nog dat je hem zaterdag binne had ;), toen kreeg iedereen hem :), al had je hem toen direckt op gestuurd (zoals ik), had je er ws bijgezeten....

In januari waren er ook al formulieren verstuurt .
Iemand die samen met mij gaat dit jaar , verstuurde het gister en is vandaag nog ingeschreven .

Dan krijgen sommige mensen dus nog problemen als ze vorig jaar onder een andere naam stonden ingeschreven.

Als ze de naam niet herkennen, denken ze vast dat je opeens een nieuwe inschrijver bent en word je overgeslagen.

JusSeb said:
Dan krijgen sommige mensen dus nog problemen als ze vorig jaar onder een andere naam stonden ingeschreven.

Als ze de naam niet herkennen, denken ze vast dat je opeens een nieuwe inschrijver bent en word je overgeslagen.

en terecht :)

Sibo said:
Ja maar dr zijn ook deelnemers van vorig jaar die m niet zaterdag hebben gekregen maar pas maandag of dinsdag en die dus niet eens de kans hebben gehad om het formuliertje op te sturen:rolleyes:

ABT said:
Gewoon komen joh, tegen de tijd dat de sprint is hebben minimaal 10 harco's hun scooter al verkocht of in elkaar laten lopen ofzo.

Damwoude zat ook helemaal vol, alleen kwamen er 20 mensen niet opdagen ofzo:P

True, maarja heb ook weer geen zin om dat hele eind te rijden als er waarschijnlijk niet gestart kan worden, aangezien in dat weekend ook nog een SBO circuit race is...

Back