Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

-arthur- said:
dus iedereen die hem voor gisteren op de post heeft gedaan zit erbij ? :P

Zal ik er dan toch bijzitten?
Zou echt mega tof zijn:W

Weet iemand wanneer de rijders online komen?
Of heb ik daar overheen gelezen?

@ servien:
was jij ook op DE aftermeeting?

Marcel said:
Haha btw, in dat filmpje zie je eigk hoe snel die lampen gaan 8P
moet je gewoon gassen als die aangaat? :+

Bovenaan zitten ook nog 4 lampen die eerst aangaan. Maar tis wel onduidelijk want iedereen geeft op andere tijd gas

TunedFox said:
Ik heb net gebeld voor inschrijf formulier. En er waren al 58 ingeschreven plus wat nog onderweg is. Dus had geen zin meer op 1 op te sturen zei ie. Dus helaas geen jubbega voor mij maar kom iig kijken :)

Gaat over de standaard klasse trouwens.

Hopen dat mijn formulier bij de 1e 2 van morgen zit+ralf+

het is gewoon onwijs simpel...

voorwiel tussen de twee strepen zodat pre stage en stage lampjes gaan branden... en als ze aan allebei de kanten branden krijg je geel licht direct gevolgd door groen.

te vroeg weg = rood licht/valse start en te laat weg is slome tijd :P je moet het fftjes doorhebben wanneer je het gas erop moet gooien.

/edit, whoops we waren alweer een page verder :+

deze reply was bedoelt voor marcel

Sibo said:
Is al vol hoor...

Staat @ site :)

Heb die Sjoerd Nieuwland geloof ik vanavond aan de lijn gehad dus hopen dat ik nog 1 vd 2 plaatsen kan vorderen anders is het jammer:rolleyes:

Btw hoop neit dat die kerol die vorig jaar daar stond aandacht te trekken aan de start om de mensen uit te leggen hoe het startsysteem werkt waardoor er cker een aantal erdoor een slechte tijd reden er weer staat 8P

Gr.Enzo

Enzo said:
Btw hoop neit dat die kerol die vorig jaar daar stond aandacht te trekken aan de start om de mensen uit te leggen hoe het startsysteem werkt waardoor er cker een aantal erdoor een slechte tijd reden er weer staat 8P

Gr.Enzo

gewoon niet op letten ...

Ik begin er zowaar een beetje vertrouwen in te krijgen dat ik ook nog mee kan rijden @ std scooterklasse+ralf+

23pk Aprilia Rally @ start+pippi+

/edit

Aangezien mijn formulier afgelopen zaterdag op de bus zat

Back