Jaspah
Nu ook een GC slet..
Kale-Man said:JA ALS DIT EEN VOORBODE VOOR SPRINT IS WORT HET WEER MOOI LAAT MET HEMELVAART HAHA GROETJES
rij jij trouwens nog mee op jubbega ?
Kale-Man said:JA ALS DIT EEN VOORBODE VOOR SPRINT IS WORT HET WEER MOOI LAAT MET HEMELVAART HAHA GROETJES
JasperdB said:rij jij trouwens nog mee op jubbega ?
Kale-Man said:Ik Heb Er Ook Maar Weer Eens 2 Op Gegeven Standaart En Xstreem Groetjes Zie Julie In Jubbega
Joël said:
Ik erger me er aan...Kale-Man said:KAN NIET BLIJFT HANGEN SORRIE
Kale-Man said:MOET JE IN JUBBEGA MAAR EVEN KOMEN ZAL IK JE LATEN VOELEN HOE IK ME AAN JOUW ERGER
als je pagina 19 ff had doorgelezen, dan had je kunnen zien dat we hier al van op de hoogte warenRonnie said:Inschrijvingen automaten staan online.
OST-Puch said:als je pagina 19 ff had doorgelezen, dan had je kunnen zien dat we hier al van op de hoogte waren
Kale-Man said:MOET JE IN JUBBEGA MAAR EVEN KOMEN ZAL IK JE LATEN VOELEN HOE IK ME AAN JOUW ERGER
Sander said:Is dit een poging tot intimidatie? Ik had verwacht dat je wel een sportieve deelnemer zou zijn, maar als je je concurenten op deze manier wil proberen niet te laten deelnemen, en zo meer kans te maken op een beker: ben je wel erg diep gezonken....... :X