This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

Het trieste van dit soort evenementen vind ik altijd dat -zeker nu er weinig startnummers worden uitgegeven- Altijd van die eigenwijze hondendrollen rond rijden die er totaal niets te zoeken hebben!
bijv. in de x-treme gaan rijden omdat hun geen kappen erop willen en met een wit frame willen rijden:L , en waarom he ! ze rijden tijden van 9.0..Maar het grappige is wel dat hun een nummer hebben en die gene die er echt voor gaan kunnen fluiten naar een nummer.

Kijk iedereen heeft het recht om te mogen rijden , ook die jongens op hun ''te snelle'' witte frame race apparaat...Maar ga dan naar een meeting en niet naar Jubbega:+ . Maar op de 1 op de een of andere manier snappen hun dat niet x| . Kijk naar bijv. genemuiden..de X treme klasse , er waren er hooguit 10 die serieus mee deden! De rest deed maar wat x| . Dat zal dit jaar op jubbega denk ik ook gewoon zo zijn..Op die paar uitzonderingen daargelaten. Dat is echt gewoon super jammer.

Je hebt wel gelijk, maar in elke klasse rijden er wel kansloze mensen mee.

Idd ben ik nu eens helemaal met je eens Cris, Ik ben nu al een winter lang aan het bouwen en testen met twee blokken en omdat ik nog niet eerder mee heb gedaan moet ik maar zien of ik er tussen kom wetende dat ik toch een van de snellere machines onder mijn kont heb. Is het idd jammer als je dan ziet dat er eigenwijze jongens met een 'no offense hoor' minder snel rijdend ding beetje eigenwijs op jubbega willen zijn. Maargoed inschrijfformulier is naar me opgestuurd en ik zorg dat dat de 24e in friesland in de bus ligt.

Ach dat probleem heb je en dat hou je, ik hoop gewoon een startplek te bemachtigen (vorig jaar mee gereden), hoop gewoon een knappe tijd te gaan rijden 7,5 sec oid

Tja... voor die ''minder snelle jongens'' is het ook een kick om mee te doen, ik snap de frustratie.. want ik vind het zelf ook altijd onwijs vervelend. Maar uiteindelijk is de organisatie die de inschrijvingen beperkt. Ik vind niet dat daarom de ''minder snelle jongens'' niet mee zouden mogen doen ofzo Wie het eerst komt wie het eerst maalt zeggen ze wel eens.

Ja ok, maar het is wel een NL Kampioenschap....Dus je gaat er heen om te winnen? toch....Athans om een snelle tijd weg te zetten...En ik snap dat ook wel dat het voor hun ook een kick is ( die van hun lopen immers 160 km/u <] ) Maar jij weet net zo goed als mij dat dat super irri is .Maarja nu sta ik ws op de reserve lijst Kan ik mooi volgend jaar:W

Precies, het is jammer.

Maar omdat jullie nou sneller zijn, geeft jullie geen recht op een startplek boven hun.

JasperdB said:
er kwam geen reservelijst dit jaar tog cris ?

Ow ja, nou ik dacht wat opgevangen te hebben dat degene die dit jaar niet zouden kunnen rijden omdat het vol zit, volgend jaar voorrang krijgen. Maar ik weet dus niet of dat 100% waar is

volgens mij werd er dus juist vermeld dat er dit jaar geen reservelijst en dat soort ongein kwam ... maar pin me dr niet op vast

Wel jammer dat er mensen mee kunnen doen met nrxjes zeg maar, eigenlijk zonde omdat er genoeg sprint/kansmakende mensen hun startnummer kunnen gebruiken. Tis niet anders dus op hoop van zege:+

ErwinB said:
Idd, Beter gaven ze de eerste 10 voorrang van vorig jaar. Dan heb je pas echt spektakel
|

Nee die lamme debielen in jubbega moeten gewoon eerst iedereen 1 keer laten rijden het aantal snelsten per klasse mag mee doen dus de 60 snelsten in std scoots mogen dan rijden, want ik bedoel maar er rijden altijd van die Nrx sjonnie's tussen met een dikke Dpr jan beunhaas tuning cilinders en blazen ff dikke 10 sec... dus een kwalificatoie zou wel leuk zijn beginnen ze maar een uur eerder...

dit is een zeer goed voorstel!