Joël said:Beginnen ze weer...
Ik denk dat ik maar een verwijzing in mijn signature ga zetten ofzo... :X
Bart.T@zipsp said:dat laatste filmpje op het eind van de baan :? valt ineens helemaal weg ofzow?
Sander said:Ding is net een 180 cc voor mijn gevoel... Omdat mijn ding erg veel toeren nodig heeft, denk ik bijna dat jouw ding echt kut loopt...
Gelukkig is dat niet het geval, en maakt het meters als een tiet +ralf+
Speedyrules said:zoeper :W
voor die wielspin , is er geen ultra zachte slick verkrijgbaar mss ?
anders een soort launch control in elkaar beunen , bougiespanning verlagen op een of andere manier ? verlies je niet TE veel maar heb je mss toch nog genoeg voor een fatsoenlijke start ?
weet niet hoor, is maar een brainstorm
vet iig !
edit : of zoals bij oto's , eerst burnouttje doen --> rubber leggen --> meer grip
Sander said:Ik zag het......
Geweldig machientje..... +ralf+..... Maar je keihin staat te scheef??? Als je dat op Damwoude gebeurd, ben je de laatste 50 meter kansloos, aangezien het in Ovezande al bij 100 meter ging spelen....toch?
jah 2de type wig.Marcel said:XSH Wig 2.0? 8P
Dit klopt idd, polini heeft zelfs geen passende snaar voor de evo6 vario met de evo poulies op een lang blok :|Joël said:De keuze voor een kort blok is verder vanwege het lagere gewicht van het wiel (blok scheelt practisch niets in gewicht i.v.m. een lang model) en het beter constant krijgen van het toerental. Een overrange van Malossi of Polini lijkt vooral te zijn ontwikkeld voor een kort (Zip) blok waardoor ze daarop ook mooier lopen is mijn ervaring.