JS Sprintframe 2Fast4Race

Status
Not open for further replies.
Ding zit goed in elkaar en loopt knetterhard :) Wanneer je vol weg kan blazen word het nog lastig voor van Schie denk ik...

Wheelybar? +ralf+

Zie je @ Damwoude wel weer :)

Joël said:
Beginnen ze weer... :rolleyes:
Ik denk dat ik maar een verwijzing in mijn signature ga zetten ofzo... :X

Ik zou de mods om wat extra profile-ruimte vragen idd. :P

Onder js-tuning.nl: Brede banden geven niet per definitie meer grip. KLIK

Last edited by a moderator:
DAMN, ding knalt goed :~
Nu dan nog ff iets meer op je start oefenen, en dan na verloop van tijd um langs van schie zetten?:P

in principe zou je van schie aardig bij moeten houden ja :P
alleen geen idee op hoeveel vermogen hij nu zit..

ding blijft wel vet, jammer van op Jubbega toen :)

Bart.T@zipsp said:
dat laatste filmpje op het eind van de baan :? valt ineens helemaal weg ofzow?

Klopt inderdaad, op het eind verzoop ie omdat mijn carb eigenlijk te schuin stond.

Ding is net een 180 cc voor mijn gevoel... Omdat mijn ding erg veel toeren nodig heeft, denk ik bijna dat jouw ding echt kut loopt...

Gelukkig is dat niet het geval, en maakt het meters als een tiet +ralf+

Sander said:
Ding is net een 180 cc voor mijn gevoel... Omdat mijn ding erg veel toeren nodig heeft, denk ik bijna dat jouw ding echt kut loopt...

Gelukkig is dat niet het geval, en maakt het meters als een tiet +ralf+

Tsja, zo'n 2fast levert een ziek koppel (rond 13 Nm) dan heb je niet veel toeren nodig om vermogen te kunnen leveren. Vandaar ook dat de opname zo idioot is.

Ik zag het......:)

Geweldig machientje..... +ralf+..... Maar je keihin staat te scheef??? Als je dat op Damwoude gebeurd, ben je de laatste 50 meter kansloos, aangezien het in Ovezande al bij 100 meter ging spelen....toch?

zoeper :W

voor die wielspin , is er geen ultra zachte slick verkrijgbaar mss ?

anders een soort launch control in elkaar beunen , bougiespanning verlagen op een of andere manier ? verlies je niet TE veel maar heb je mss toch nog genoeg voor een fatsoenlijke start ?

weet niet hoor, is maar een brainstorm :p

vet iig !

edit : of zoals bij oto's , eerst burnouttje doen --> rubber leggen --> meer grip :D

Last edited:
echt wel leuk project maar voor meer grip achter misschien moet je een bandenwarmer aanschaffen en voor de sprint opwarmen naar de ideale temperatuur voor die band tot je het meesten grip krijgt is maar een idee.

gegroet

kenny

Speedyrules said:
zoeper :W

voor die wielspin , is er geen ultra zachte slick verkrijgbaar mss ?

anders een soort launch control in elkaar beunen , bougiespanning verlagen op een of andere manier ? verlies je niet TE veel maar heb je mss toch nog genoeg voor een fatsoenlijke start ?

weet niet hoor, is maar een brainstorm :p

vet iig !

edit : of zoals bij oto's , eerst burnouttje doen --> rubber leggen --> meer grip :D

Voor dit onderwerp heb ik een apart topic aangemaakt:

http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?t=97277

Sander said:
Ik zag het......:)

Geweldig machientje..... +ralf+..... Maar je keihin staat te scheef??? Als je dat op Damwoude gebeurd, ben je de laatste 50 meter kansloos, aangezien het in Ovezande al bij 100 meter ging spelen....toch?

Het gebeurde een keer, waarschijnlijk werd de carb door de band geraakt, maar ik ben bezig met een oplossing daarvoor.

Ziet er erg mooi uit Joël, ik heb hem als 1 van de weinigen waarschijnlijk nog niet in het echt gezien en beleefd, maar het lijkt erop dat ie goed vooruit wil :P

Ben je op zoek naar nieuwe TT91s of is gebruikt ook OK?

Joël said:
De keuze voor een kort blok is verder vanwege het lagere gewicht van het wiel (blok scheelt practisch niets in gewicht i.v.m. een lang model) en het beter constant krijgen van het toerental. Een overrange van Malossi of Polini lijkt vooral te zijn ontwikkeld voor een kort (Zip) blok waardoor ze daarop ook mooier lopen is mijn ervaring.
Dit klopt idd, polini heeft zelfs geen passende snaar voor de evo6 vario met de evo poulies op een lang blok :|

Wat denk je van "op vermogen zetten" en "alles checken" voor damwoude?? :X

En een wigje op een piaggio?? Je bent niet goed wijs +pippi+

Status
Not open for further replies.
Back