TTM Speedhunter
Well-Known Member
Heej ik heb nogwat filmpjes van jou sprinter op overzande
maniac_on_2wheels@hotmail.com is me msn kan ze wel sture!
maniac_on_2wheels@hotmail.com is me msn kan ze wel sture!
Sander said:Wat denk je van "op vermogen zetten" en "alles checken" voor damwoude?? :X
En een wigje op een piaggio?? Je bent niet goed wijs +pippi+
bastenj said:Joël gefeliciteerd met dit enorm mooie spinter(tje want het weegt nix).
Wat betreft grip, kan een achterveer hier misschien ook enige invloed op hebben, want hiermee word de kracht op het achterwiel ook zeker anders (er zit een soort van rek in) dit is mijn ervaring aangezien ik ook ooit zonder veer reed en dat kwam de grip niet tengoede.
Sorry dat ik het misschien post in je project topic
Groet Basten.
Tywrap werkte niet echt wel iets... hebben alles geprobeert Ik hoop ook voor joel dat dat de oorzaak van het trugvallen is ... spacer zou idd kunnen je had maar een paar mm over dus mischie flens van ander membraam er tussenRobinV said:Dat van die carb, had je daar al niet een oplossing voor met tywrap ?
Dennis@Tph said:In best reed je aardig goed alleen toen ik tege je sprinte dacht ik waar blijft die. Stukje voor finisch komt die mij voorbij gevloge.. toen zij je dat je paar keer van het gas af moest door dat die omhoog bleef komen. De eerste sprint die je in best maakte leek het wel of je bijna onderuit ging doordat je veel wielspin had.. je had die mense is moete hore die langs de kant stonden
Tyrone said:joel, mss. werd het al gezeggt. maar ik zou eens probeeren het blok wat schuiner eronder te hangen mss. dat dat wat helpt *D
AdiozZz
Joël said:Bovendien komt heel het frame aan de achterkant dan hoger te staan, en wordt de balhoofdshoek steiler. En dat willen we natuurlijk niet.
Joël said:Je bedoelt voor de wielspin? Tja, ik heb nu al last van wheelies dus dan wordt dat effect nog groter...
Bovendien komt heel het frame aan de achterkant dan hoger te staan, en wordt de balhoofdshoek steiler. En dat willen we natuurlijk niet.
JasperdB said:neem een voorbeeld aan hoe laag dat sprint frame van ABT staat aan de voorkant.... hij schaaft nog net niet zijn handen bij wijze van spreken