JS Sprintframe 2Fast4Race

Status
Not open for further replies.
Dennis@Tph said:
Laat jou neefje maar nie wete hoe hard die gaat dan wou die niet meer rijden zij die laatst :P

Ik denk dat ik er toch maar een snelheidsmetertje op ga zetten, ik ben wel benieuwd wat het ding haalt op de 400 meter...

Hmm prachtig ding hoor :~ Maar ben je nog aanpassingen van plan of blijft het voorlopig zo? Verder kan ik de filmpjes ook niet bekijken, of ligt dat aan mij :X Veel suc6 verder.. Ayo :)

Edit: zie nu dat je bij mij op school zit, of hebt gezeten :p

sr.mastur said:
Hmm prachtig ding hoor :~ Maar ben je nog aanpassingen van plan of blijft het voorlopig zo? Verder kan ik de filmpjes ook niet bekijken, of ligt dat aan mij :X Veel suc6 verder.. Ayo :)

Edit: zie nu dat je bij mij op school zit, of hebt gezeten :p

Ik zit nog op de HTS-A in Arnhem idd. In aug ga ik beginnen met afstuderen.

Voor de flimpjes even rechtermuis en opslaan als, en dan vanaf je schijf openen.

Ik heb nog een heleboel dingen te testen op het sprintframe, dus ik ben verre van "klaar" zeg maar.

de vetste sprinter ever built .
39 kg gvd das echt niets meer
hopelijk kan je eens vol gas starten at tijdsmeeting ben benieuwd naar de tijd van dit vliegmachine :)

Update:

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=9523&stc=1[/ir]

De tractie is inmiddels verbeterd, nu met een minder agressieve vermogenscurve en een Heidenau slick band (soft compound) is het mogelijk bijna vol gas te starten.

Door de verbeterde grip maakt de sprinter nu eerder wheelies dan dat de achterkant uitbreekt en dat is zeker positief.

Alleen jammer dat de band niet kan worden gebruikt in de friese kampioenschappen, daarvoor moet nog een adequaat exemplaar worden geregeld, waarschijnlijk een Dunlop.

rob#10 said:
ik d8 dat er niet met zo band gesprint mocht worden.

Je kan ook de tekste der bij lezen :rolleyes:

ziet er weer net uit :) op leley helemaal niet gesprint?

Last edited:
Update: na een beetje testwerk heb ik een aanzienlijke verbetering in de vermogenscurve bereikt. 1 tot 1,5 pk winst tussen 50 en 120 km/h... })

En wie denkt dat een 2fast geen toeren kan/wil maken: ik heb nu een uitlaatje waarbij het topvermogen op 14940 rpm ligt en het vermogen bij 15500 rpm nog bijna net zo hoog is... *D

Brullen gek! :eek:

Rooienaar said:
:eek:

Doe je goed Joël.

Nog evenementen komende tijd waar die sprintend te zien zal zijn?

Thanks.
Ik ga naar Harelbeke, w.s. Heerlen, Genemuiden en Speelmansplaten.

Joël said:
Update: na een beetje testwerk heb ik een aanzienlijke verbetering in de vermogenscurve bereikt. 1 tot 1,5 pk winst tussen 50 en 120 km/h... })

En wie denkt dat een 2fast geen toeren kan/wil maken: ik heb nu een uitlaatje waarbij het topvermogen op 14940 rpm ligt en het vermogen bij 15500 rpm nog bijna net zo hoog is... *D

Brullen gek! :eek:

Ik vond het rpm die je eerst draaide ookal zo raar, maar je reed dus toch gewoon met een kutpijp (zoals ik al vermoedde....... :))

Status
Not open for further replies.
Back