JS Sprintframe 2Fast4Race

Status
Not open for further replies.
ABT said:
Onder de 7 sec. gereden ?

Helaas was er geen tijdsmeting, maar ik denk zelf dat het goed mogelijk is. De snelheid waarmee ik nu over de streep kom na 150 meter is echt angstaanjagend, het ding pompt echt een stuk harder door dan in Best...
Tevens gingen de starts 10x beter, hulde aan de nieuwe instelling v.h. ST.net startsysteem!

Deze week ga ik een snelheidsmeter monteren, ik durf haast met zekerheid te zeggen dat er op 150 meter met mijn neefje als bestuurder een snelheid tussen de 125 en 130 km/h mogelijk is...

Tom. said:
Da haalt van schie bij lange na niet tog?

Volgens het "waldnet" had van Schie het hoogste in Jubbega. :|

Maar even zonder dollen, hoogste wat zij gehaald hebben is 119.x km/h. Alleen van Schie maakt een extreem snelle start, en topsnelheid zegt ook niet alles bij een sprint...

Last edited:
Precies...

Ik scoorde ook een 112.7 ofzo... ErwinB had ook een hoge topsnelheid van 114 digitaal.. Maarjah.. Dat is maar 1 van de 420 factoren, die een rol spelen bij een Sprint...

Zonder reactietijd is de topsnelheid al een veel belangrijker aspect/feit. De verschillen in tijden verklaren dat al deels. Verder sluit ik me volledig bij jullie
aan en ben ik benieuwd naar de beker, Joël. -:- :D ;)

Piccie van Harelbeke:

89-1124133085.jpg

nou, tegen mij heeft hij uitgelegd, als hij vol open wegrijd, dat het voorwiel nog wel eens los wil komen zoals tezien was op harelbeke, en hij pakt ze toch wel.. :) , als ik het goed gehoren heb.

Aprilia Sr Klok said:
nou, tegen mij heeft hij uitgelegd, als hij vol open wegrijd, dat het voorwiel nog wel eens los wil komen zoals tezien was op harelbeke, en hij pakt ze toch wel.. :) , als ik het goed gehoren heb.

Hahaha, in Harelbeke wel maar bij de serieuzere competities zal die start inderdaad sneller moeten, maar dan zal ik zelf ws niet rijden.

In Genemuiden 2e plaats gehaald...
Op zich niet slecht, maar ik ben er zelf niet echt tevreden mee, omdat ik weet dat er meer in zit.
Snelste tijd was 7.0x sec bij een top van slechts 119 km/h.

Pas in de finale tegen v. Schie hield mijn neefje echt tot het einde het gas erop en liep ie nog ietsje verder door tot 122 km/h. Alleen was die start slecht door overmatige wielspin, en ondanks dat mijn neefje steeds dichter bij van Schie kwam waren de prestaties niet toereikend om de achterstand volledig in te halen en kwam ie 0.2 sec tekort ...
Jammer maar helaas, toch heb ik een erg mooie beker erbij.

In SMP ga ik het ding zelf proberen onder de 7.0 sec te rijden, volgens mij moet dat kunnen. In ieder geval kan ik dan weer met de Heidenau band rijden wat aardig scheelt in tractie.

Nog een piccie van ST.net:
91-1125825218.jpg

He mooi resultaat. Ik was er zelf niet omdat ik bij trainingen van SBK was. Volgende keer moet je toch wel eerste worden, alhoewel van Schie zich ook steeds meer verbeterd. Veel succes

BigW said:
He mooi resultaat. Ik was er zelf niet omdat ik bij trainingen van SBK was. Volgende keer moet je toch wel eerste worden, alhoewel van Schie zich ook steeds meer verbeterd. Veel succes

Ik vond de machine van v.Schie niet super lopen, ding had een toerendip en hij was constant aan het sleutelen om hem goed te krijgen. Toch heeft ie het voor elkaar gekregen om er een 6.9 sec rit mee uit te persen in de finale. Petje af.

Joël said:
Ik vond de machine van v.Schie niet super lopen, ding had een toerendip en hij was constant aan het sleutelen om hem goed te krijgen. Toch heeft ie het voor elkaar gekregen om er een 6.9 sec rit mee uit te persen in de finale. Petje af.

Dat is nou typisch v.Schie....de snelste tijden bewaren voor het einde. Dat doet hij altijd. Coureur van je was goed bezig op dat ding, zal goed tegen vallen om daar snel mee weg te komen. proficiat.

sprintfreakz said:
Coureur van je was goed bezig op dat ding, zal goed tegen vallen om daar snel mee weg te komen. proficiat.

Hij doet alleen wel eens het gas tevroeg dicht...... :X :p

Jammer idd dat je verloren had van, v.Schie maar waarom maak je geen wheeliebar? Scheelt mischien net dat kleine beetje?

Black nightmare said:
Jammer idd dat je verloren had van, v.Schie maar waarom maak je geen wheeliebar? Scheelt mischien net dat kleine beetje?

Wheelies waren niet het probleem, spin des te meer. Tsja, battlax bandje moest er weer terug op, reglementen he...

Maar toch is de wheeliebar geen gek plan, echter in combinatie met een volledig nieuw frame. We zullen zien of ik zin en tijd heb om weer een nieuw ontwerp te bouwen.

ABT said:
Hij doet alleen wel eens het gas tevroeg dicht......

Dat niet alleen, het gaat ook te laat open en dat vind ik een groter probleem.
In SMP zal ik demonstreren dat er mee onder de 7 kan worden gereden.

Op SMP?? Dan mogen ze wel een ander stuk uitkiezen als de vorige keer.. Toen lagen er namelijk drempeltjes op het einde.. Daar wil jij met dat ding niet overheen hoor..

Enrico@Sprinter said:
Op SMP?? Dan mogen ze wel een ander stuk uitkiezen als de vorige keer.. Toen lagen er namelijk drempeltjes op het einde.. Daar wil jij met dat ding niet overheen hoor..

Als het goed is wordt dat vlak gemaakt. Zo niet dan heb ik idd een probleem, met 120+ wil ik daar niet graag overheen...

Status
Not open for further replies.
Back