ABT said:Onder de 7 sec. gereden ?
Tom. said:Da haalt van schie bij lange na niet tog?
Aprilia Sr Klok said:nou, tegen mij heeft hij uitgelegd, als hij vol open wegrijd, dat het voorwiel nog wel eens los wil komen zoals tezien was op harelbeke, en hij pakt ze toch wel.. , als ik het goed gehoren heb.
BigW said:He mooi resultaat. Ik was er zelf niet omdat ik bij trainingen van SBK was. Volgende keer moet je toch wel eerste worden, alhoewel van Schie zich ook steeds meer verbeterd. Veel succes
Joël said:Ik vond de machine van v.Schie niet super lopen, ding had een toerendip en hij was constant aan het sleutelen om hem goed te krijgen. Toch heeft ie het voor elkaar gekregen om er een 6.9 sec rit mee uit te persen in de finale. Petje af.
sprintfreakz said:Coureur van je was goed bezig op dat ding, zal goed tegen vallen om daar snel mee weg te komen. proficiat.
Black nightmare said:Jammer idd dat je verloren had van, v.Schie maar waarom maak je geen wheeliebar? Scheelt mischien net dat kleine beetje?
ABT said:Hij doet alleen wel eens het gas tevroeg dicht......
Enrico@Sprinter said:Op SMP?? Dan mogen ze wel een ander stuk uitkiezen als de vorige keer.. Toen lagen er namelijk drempeltjes op het einde.. Daar wil jij met dat ding niet overheen hoor..