JS Sprintframe 2Fast4Race

Status
Not open for further replies.
Ik denk dat je onder de 7 gaat rijden ;) misschien rijdt je de tijdt van van schie wel naar de knoppen -:- , als het klopt dat die hobbels wegzijn @ smp , en het is wel fijn dat je die battlax band mag gebruiken van regelement dan zit er tog een snelle tijdt in ;)

suc6 op smp }) en hulde aan je sprinter

[evolution] said:
Ik denk dat je onder de 7 gaat rijden ;) misschien rijdt je de tijdt van van schie wel naar de knoppen -:- , als het klopt dat die hobbels wegzijn @ smp , en het is wel fijn dat je die battlax band mag gebruiken van regelement dan zit er tog een snelle tijdt in ;)

suc6 op smp }) en hulde aan je sprinter

Het record van Johan v. Schie "naar de knoppen" rijden zal niet meevallen, die staat op 6.8xx sec.
Overigens is de Battlax band juist niet fijn en gebruik ik liever mijn heidenau slick (aanzienlijk meer grip).

dan vermoed ik dat johan er dubbel en dwars overheen zou gaan. hij wil niet nog een keer op een 2de tree te komen te staan

Nou, het record kapot rijden wordt moeilijk idd, maar hem verslaan zie ik je nog wel eens doen Joël -:-

Moet gewoon lukken 8)

Hier nog een foto die ik had, sta ik zelf ook wat duidelijker op. Uiteraard met Polini pet (inmiddels een ruim 5 jaar oude traditie die nu verbroken is met de ST.net pet ;) )

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=10517[/ir]

Joël said:
Hier nog een foto die ik had, sta ik zelf ook wat duidelijker op. Uiteraard met Polini pet (inmiddels een ruim 5 jaar oude traditie die nu verbroken is met de ST.net pet ;) )
Beter blijft die Polini pet gewoon. Ik heb je nog nooit zonder gezien! 8)

lol, heb wel al meerdere versies gezien van Joël +ralf+ .
Toch wel handig zo'n kamping scootertje 8) .

suc-6 ermee

gr. InGo

Nou, afgelopen zondag een zeer geslaagde dag gehad @ meeting Speelmansplaten.
Eerste prijs super special klasse behaald. *D
Mijn snelste tijd is niet geregisteerd, waarschijnlijk zat hij in de buurt van de 4 seconden rond. Snelst geregistreerde tijd was 4.2xx sec.
Volgens mijn sigma zat ik bij elke run op 118 a 119 km/h eindsnelheid na 125 meter. Niet slecht, aangezien mijn neefje @ Genemuiden 118 max op de sigma kreeg met 25 meter extra.

Ik vond nog een leuke foto in het fototopic van SMP, bedankt aan degene die de foto gemaakt heeft:
[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=10997[/ir]

Jammer dat de Duitser een valse start maakte en ik mijn achterkant kwijt was bij de start als gevolg van veel vuil op de baan. Ik had het graag nog eens over willen doen.

Ik heb nog een filmpje van die run, die zal ik z.s.m. comprimeren en uploaden. -:-

Dat was een foto van mij dus *D :*

Heel vet hoe die ging @ SMP hoor, en eigenlijk wel jammer dat je niet op de normale manier gewonnen hebt -:-

Marcel said:
Dat was een foto van mij dus *D :*

Heel vet hoe die ging @ SMP hoor, en eigenlijk wel jammer dat je niet op de normale manier gewonnen hebt -:-

Okee, thanx.

Idd jammer, blijkbaar was de SA bestuurder dermate geschrokken van mijn kwalificaties dat ie een valse start maakte in de finale. :X :p

Overigens vond ik het wel heel erg streng om deze meteen te diskwalificeren, maar goed, dat is een ander verhaal.

Ik had ook zelf voor kunnen stellen om de run over te doen, jammer dat ik dat niet gedaan heb maarja, dat is achteraf...

Dit is ook nog een mooie trouwens:

99-1127833392.jpg

Dit was veruit mijn beste run, tegen Heiko ook met 2fast sprintframe.
Jammer dat er geen tijd geregistreerd werd deze keer. :(
Het was i.i.g. geen valse start (maar het scheelde weinig).

Wat wel cool was, na deze sprint kwam Beerke naar me toe om me te vertellen dat ik een perfecte run had gemaakt en dat hij het jammer vond dat ik in Genemuiden niet zelf had gereden.

Joël said:
Ik had ook zelf voor kunnen stellen om de run over te doen, jammer dat ik dat niet gedaan heb maarja, dat is achteraf...

Dit is ook nog een mooie trouwens:

99-1127833392.jpg

Dit was veruit mijn beste run, tegen Heiko ook met 2fast sprintframe.
Jammer dat er geen tijd geregistreerd werd deze keer. :(
Het was i.i.g. geen valse start (maar het scheelde weinig).

Wat wel cool was, na deze sprint kwam Beerke naar me toe om me te vertellen dat ik een perfecte run had gemaakt en dat hij het jammer vond dat ik in Genemuiden niet zelf had gereden.

Gefeliciteerd, maar wat is het een zooitje met de tijdwaarneming, verschrikkelijk. :X

Zoiezo klopt er geen zak van, als jij 4 sec over 125m doet en dan +/- 30m/s rijdt dan zou je op 150m een tijd van 5 seconden neer zetten :L

Maarja, volgend jaar in Jubbega zien we wel wie er onder de 6,8 rijdt -:-

Status
Not open for further replies.
Back