JS Sprintframe 2Fast4Race

Status
Not open for further replies.
Ik vind het een nette prestatie Joel. Gewoon knap dat je het voor elkaar krijgt. Alleen lukt je het net niet om te winnen zaterdag. Misschien nog meer oefenen op het starten, zodat je zo van schier eruit kan rijden...

succes!

Joël said:
Als het goed is wordt dat vlak gemaakt. Zo niet dan heb ik idd een probleem, met 120+ wil ik daar niet graag overheen...
Best vet hoor om met een sprintframe over een hobbel te gaan, achterkant los. Opeens een hoop toeren omdat je wiel vrij kan draaien :X Maar al wel weer een tijdje geleden dat ik dat meemaakte!
Erg nette prestatie verder, vergeet niet dat je pas net bezig bent met dit ding en van Schie al een hele tijd. Gewoon door blijven testen en ontwikkelen net als hun doen. Je komt er vanzelf (goed voorbeeld is het oppermachtige Ferrari wat nergens meer is dit jaar in de F1)..

Ronnie said:
Ik vind het een nette prestatie Joel. Gewoon knap dat je het voor elkaar krijgt. Alleen lukt je het net niet om te winnen zaterdag. Misschien nog meer oefenen op het starten, zodat je zo van schier eruit kan rijden...

succes!

Idd je moet meer komen oefenen +ralf+

Mol said:
Best vet hoor om met een sprintframe over een hobbel te gaan, achterkant los. Opeens een hoop toeren omdat je wiel vrij kan draaien :X Maar al wel weer een tijdje geleden dat ik dat meemaakte!
Erg nette prestatie verder, vergeet niet dat je pas net bezig bent met dit ding en van Schie al een hele tijd. Gewoon door blijven testen en ontwikkelen net als hun doen. Je komt er vanzelf (goed voorbeeld is het oppermachtige Ferrari wat nergens meer is dit jaar in de F1)..

Dat is ook zo, misschien ben ik niet snel tevreden...

Wat ik wel grappig vond is dat Johan v. Schie alle ontwikkelingen van mijn sprinter uit dit topic kon navertellen. Hij zit dus regelmatig op dit forum te kijken maar je hoort hem nooit.

Laat eens wat horen Johan, ik weet dat je dit leest. ;)

joel goed bezig, onder de 7 sec ga je ckers wel hale,

en ja johan, laat je eens horen, of open een project page , dan weten de mensen teminste over wie we hebben en waar je mee rijdt:)

verders, blijf doorgaan joel

Ronnie said:

succes!
ben nog steeds benieuwd als Joel zelf gereden had, wat er dan van gekomen was!! ben van mening dat hij zelf ontzettend goed weg komt met z'n Frame.

heb inmiddels diverse Runs gezien o.a. Harelbeke en daar knalde ie een aantal ontzettend mooie runs!! met iig een Super Run!! dus!! doe het eens een keer Joel ik weet zeker dat je het van Schie ontzettend moeilijk maakt!! (lees makkelijk verslaat) ik heb 100% vertrouwen in je.

BTW @ SMP zijn de drempels weg!! :henko: dus zet ff een record!!

Last edited:
Beerke said:
ben nog steeds benieuwd als Joel zelf gereden had, wat er dan van gekomen was!! ben van mening dat hij zelf ontzettend goed weg komt met z'n Frame.

heb inmiddels diverse Runs gezien o.a. Harelbeke en daar knalde ie een aantal ontzettend mooie runs!! met iig een Super Run!! dus!! doe het eens een keer Joel ik weet zeker dat je het van Schie ontzettend moeilijk maakt!! (lees makkelijk verslaat) ik heb 100% vertrouwen in je.

BTW @ SMP zijn de drempels weg!! :henko: dus zet ff een record!!

Mooi, we zullen het wel zien wat het wordt.

JaBbJaW said:
nog ff een fototje van de hevige concurentie @ genemuiden ;)

Viel ook wel mee ding was duidelijk ''minder'' rap dan de rest......

JS ding ging snoeihard...

Last edited:
eerst en vooral . proficiat met je 2de plaats @genemuiden .:)
ik denks ook dat als joel er zelf mee rijd,hij dan een betere tijd zal plaatsen .
ik heb @harelbeke in ieder geval een perfecte start gezien met je sprinter. en wat is die supersnel zeg.

heb je soms een grafiekje en weet je hoeveel koppel je motor heeft . is wel eens leuk om te zien .

respect en hopelijk at smp deftig onder de 7 en voor v. shie :)

@ lexmond was van schie er ook bij, met st.net lichten en daarop kon hij nie lekker starten :+

Joel je ding is rete snel 8) op naar onder de 7 secs

toch denk ik dat johan zelf ook niet stil zit.

Dus joel moet dat ook niet doen:P

En johan is niet zo prater. dus hier zal ie zich helemaal nie zo snel laten zien:)

Zelfde voorbeeld dat er altijd bij de sobw gedeelte 1 of andere van gaalen mee zit te lezen

rob#10 said:
toch denk ik dat johan zelf ook niet stil zit.

Dus joel moet dat ook niet doen:P

En johan is niet zo prater. dus hier zal ie zich helemaal nie zo snel laten zien:)

Zelfde voorbeeld dat er altijd bij de sobw gedeelte 1 of andere van gaalen mee zit te lezen

Toch is het zo dat Johan v. Schie je vriendelijk te woord staat als je hem wat vraagt over zijn sprinter, dus ik vind dat erg meevallen.

Zou wel leuk zijn als hij ook naar SMP zou komen.
Johan zie dit als een uitdaging! :p

stunt lc said:
eerst en vooral . proficiat met je 2de plaats @genemuiden .:)
ik denks ook dat als joel er zelf mee rijd,hij dan een betere tijd zal plaatsen .
ik heb @harelbeke in ieder geval een perfecte start gezien met je sprinter. en wat is die supersnel zeg.

heb je soms een grafiekje en weet je hoeveel koppel je motor heeft . is wel eens leuk om te zien .

respect en hopelijk at smp deftig onder de 7 en voor v. shie :)

Bedankt.

Grafieken heb ik genoeg maar ik schiet er weinig mee op om die hier te posten. Koppel kan ik je wel vertellen, zit rond de 13 Nm ...

Joël said:
Toch is het zo dat Johan v. Schie je vriendelijk te woord staat als je hem wat vraagt over zijn sprinter, dus ik vind dat erg meevallen.

Zou wel leuk zijn als hij ook naar SMP zou komen.
Johan zie dit als een uitdaging! :p

als het goed is komt ie morgen op het werk bij me langs. dan vraag ik het hem wel ffies;)

en ik weet ook wle dat hij vriendelijk is hoor:)

Joël said:
Bedankt.

Grafieken heb ik genoeg maar ik schiet er weinig mee op om die hier te posten. Koppel kan ik je wel vertellen, zit rond de 13 Nm ...
Je weet toch dat we allemaal op grafiekjes geilen :*

Status
Not open for further replies.
Back