ALLEJEZUS WAT EEN FUCKING VET WEEKEND WAS DIT!!!!! :W:W
Zaterdagmiddag vertrokken naar Kees, eenmaal aangekomen met ze alle wezen rijden op het industrieterrein. Was echt heel vet! Sommige scooters knalde harder dan verwacht. Die van Daniël bijvoorbeeld, Titus erop + vol gas = Snel ding!
Kees knalde ook erg lekker, zeker voor iets wat net in elkaar zat en niet afgesteld was! Nou, toen kwam het moment dat Titus natuurlijk ook even op mijn sprinter moest rijden...................
Toen brak er een trekveertje, njah, boeieeeeend...
Maarja, wou zondag natuurlijk wel knallen! Gelukkig alles nog kunnen maken en verder niet meer aangekomen.
Daarna heerlijk gegeten en gezopen bij Kees met ze alle, wat erg gezellig was!
Hier een foto van een aantal scooters die er waren.
Vervolgens heerlijk de kroeg in gegaan en daar flink veel gezopen zodat iedereen lekker brak was de volgende dag!! :#:#
Nou, aangekomen op Meppel ingeschreven, gekeurd etc.
(Hij weegt trouwens 43 Kilo) moest het er toch een keer van komen... BRANDEN MET DAT HOK!
Nou, eerste run: 7,9...
Moest gvd 3 keer van het gas af (anders kwam ik zeker tegen de andere rijder aan) want had SUPERveel last van wheelspin... Ik had wel een streep van zo ongeveer 20/25 meter achtergelaten dus dat zegt al genoeg...
2e run wil ik het niet over hebben, stond te dromen en ineens was het groen...
Daarna niet meer gereden...
Meer foto's heb ik niet...
Vond het echt supervet en we gaan weer wat uurtjes in de schuur doorbrengen om op de volgende meeting een knappe tijd te rijden!