2fast4race Sprintframe.

ALLEJEZUS WAT EEN FUCKING VET WEEKEND WAS DIT!!!!! :W:W

Zaterdagmiddag vertrokken naar Kees, eenmaal aangekomen met ze alle wezen rijden op het industrieterrein. Was echt heel vet! Sommige scooters knalde harder dan verwacht. Die van Daniël bijvoorbeeld, Titus erop + vol gas = Snel ding! :D Kees knalde ook erg lekker, zeker voor iets wat net in elkaar zat en niet afgesteld was! Nou, toen kwam het moment dat Titus natuurlijk ook even op mijn sprinter moest rijden................... :D
Toen brak er een trekveertje, njah, boeieeeeend... :p Maarja, wou zondag natuurlijk wel knallen! Gelukkig alles nog kunnen maken en verder niet meer aangekomen.


Daarna heerlijk gegeten en gezopen bij Kees met ze alle, wat erg gezellig was! :D

Hier een foto van een aantal scooters die er waren.






Vervolgens heerlijk de kroeg in gegaan en daar flink veel gezopen zodat iedereen lekker brak was de volgende dag!! :#:#


Nou, aangekomen op Meppel ingeschreven, gekeurd etc. (Hij weegt trouwens 43 Kilo) moest het er toch een keer van komen... BRANDEN MET DAT HOK! :D

Nou, eerste run: 7,9... :( Moest gvd 3 keer van het gas af (anders kwam ik zeker tegen de andere rijder aan) want had SUPERveel last van wheelspin... Ik had wel een streep van zo ongeveer 20/25 meter achtergelaten dus dat zegt al genoeg... ;)

2e run wil ik het niet over hebben, stond te dromen en ineens was het groen... :p

Daarna niet meer gereden...

Foto-D6HOYKFF.jpg


Meer foto's heb ik niet... :p


Vond het echt supervet en we gaan weer wat uurtjes in de schuur doorbrengen om op de volgende meeting een knappe tijd te rijden! :)
 
Last edited:
Jullie stonden toch in dat modder,gras,water,troep veld?
Wij kwamen later ff kijken maar heb je verder niet zin sprinten, ben benieuwd;) Succes in Zoetemeer!!

latex
 
Haha, nee toen was het nog droog, toen ik voor de 3e keer wou rijden begon het te regenen, dus toen de zooi maar ingepakt. :p
 
Dikke wheelspin ouwe! 8)


[ame="http://www.youtube.com/watch?v=7_ZfOJT1dvo"]YouTube - SBO Meppel 2008[/ame]

Zie ook hoe slecht ik ervoor stond bij de start... :X
 
Wat een uuuuber weekend !:D ding van Daniël boekte idd best hard zaterdag:D nu zelf nog ff het vertrouwen erin krijgen;)

Ouweee
 
haha titusssss :D
jaaa joh jij op dat ding ging echt super hard joh
damn,, je had don zeker wel geboekt :D
haha don zaterdag naar alkmaar denk ??
 
whoaaat donnieboy nice weekend gehad:D

titus knalde wel goed op dat hok van daniel:)

mijne ging ook wel vooruit:p

vant weekend weer ff knalle in alkmaar
 
@ Martijn: Ja, stond half te slapen ofzo... :p

@ Titus: :winner: Idd uber weekend!! zeker een keer overdoen!:D

@ Daniël: N00h, mij geboekt? :eek::p Hehe, ga ook eens vol gas met je hok! :D

@ Martijn: Ja, die van jou knalde ook wel lekker idd, maar ik snap nog steeds niet waarom je zondag niet ging rijden gek! :p
 
he leipo was echt lachen jong dit weekend je knalde wel hard op et industrieterrein meppel indd mooie streep gezet:p volgende keer zak zand er op:p

spreek je
 
@ Mol: Haha, Was echt onvergetlijk idd!! :D We spreken elkaar zeker nog!:#

@ Jordi: Ja idd, ben vanavond alweer bezig geweest om wat wheelspin tegen te houden. :) En binnenkort Delano maar eens aan het werk zetten............. ;)
Dankje! :)
 
Back
Top