JS Sprintframe 2Fast4Race

Status
Not open for further replies.
Nog wat foto's verzameld. Het blijft een top-concept.

Afbeelding_014.jpg

Afbeelding_015.jpg

Afbeelding_059.jpg

Huh, waar is m'n blok;
Afbeelding_060.jpg

Gewonnen tegen DJ
Afbeelding_061.jpg


gr
 
Hoe vodert het met he 90cc blok?

90cc blok schiet niet echt op. Ik wacht nu al 5 weken op een Vertex zuiger die uit Italie moet komen. Inmiddels had ik wel een alternatieve zuiger (Wiseco) maar daar zat een te lange pistonpen bij. |(

Door dit gedoe heb ik de afgelopen 3 sprints nog steeds met het oude carter met 44 slag 2Fast krukas gereden.

Momenteel ben ik bezig met een derde blok waar een TCR kit op komt. Doel is om hier mee in Rotterdam te verschijnen a.s. maandag. Ik ben erg benieuwd naar de potentie van deze kit.

Wel wil ik dit seizoen nog zeker met mijn "blok 2" gaan rijden met de 46 krukas en grote inlaat. Alleen vanwege het werk dat erin zit is het zonde dat ik hier nog niet mee heb kunnen rijden.

p.s. bedankt voor de pics Wieger, zien er goed uit. Wie heeft ze eigenlijk geschoten?
 
Gewoon ff drie blokken voor 1 sprinter8) wordt dat blokje met TCR kit met 44 slag zodat je ook op friese sprints kan rijden?

spreek je maandag:)
 
90cc blok schiet niet echt op. Ik wacht nu al 5 weken op een Vertex zuiger die uit Italie moet komen. Inmiddels had ik wel een alternatieve zuiger (Wiseco) maar daar zat een te lange pistonpen bij. |(

Door dit gedoe heb ik de afgelopen 3 sprints nog steeds met het oude carter met 44 slag 2Fast krukas gereden.

Momenteel ben ik bezig met een derde blok waar een TCR kit op komt. Doel is om hier mee in Rotterdam te verschijnen a.s. maandag. Ik ben erg benieuwd naar de potentie van deze kit.

Wel wil ik dit seizoen nog zeker met mijn "blok 2" gaan rijden met de 46 krukas en grote inlaat. Alleen vanwege het werk dat erin zit is het zonde dat ik hier nog niet mee heb kunnen rijden.

p.s. bedankt voor de pics Wieger, zien er goed uit. Wie heeft ze eigenlijk geschoten?

Kan je die niet afslijpen op een slijpbank? Afdraaien zou misschien nog zelfs kunnen.
 
Ben benieuwd joel. Ook naar je 2e blokje.

Had je btw nog een tijd neer gezet @ stein? :)

Ik zie je maandag;)

In Stein is er twee keer een 6.9 geregistreerd, met redelijk slome reactietijden (rond 0.1 sec).

tommy said:
Gewoon ff drie blokken voor 1 sprinter wordt dat blokje met TCR kit met 44 slag zodat je ook op friese sprints kan rijden?

spreek je maandag

Tsja, redelijk gekkenwerk op zich.
Het TCR blok ga ik met de bijbehorende 45mm as monteren, zoals het bedoeld is. Voor Damwoude of Genemuiden zou ik de TCR op mijn 1e carter kunnen schroeven zodat ik onder de 80cc zit.

Big B NRG said:
Kan je die niet afslijpen op een slijpbank? Afdraaien zou misschien nog zelfs kunnen.

Met een slijpbank idd, zoals ik ook met de big end pen heb gedaan. Ik had hier echter 2 dagen voor de sprint geen tijd meer voor.
Daarnaast ben ik niet helemaal te spreken over de Wiseco zuiger die ik nu heb (massa), dus steek ik liever mijn tijd in een TCR blok.

D.J said:
8) Was leuk, waar blijft m'n filmpje :D
Ik heb te weinig webspace over. En naar het forum kan ik het niet uploaden vanwege vreemde bestandslimieten voor 1,x mb voor filmpjes. 8P
 
Filmpje moet je ff met windows movie maker openen & opslaan :) dan is het meteen stukken kleiner.
 
Voor Damwoude of Genemuiden zou ik de TCR op mijn 1e carter kunnen schroeven zodat ik onder de 80cc zit.

Dus we zien je volgende week zaterdag ?:)

Ik ga iig m'n best doen om eens een tijd rond de 6,5sec neer te zetten, zoals hij dat al 1,5 jaar moet kunnen qua vermogen:X

Nieuwe, lichtere en minder bange (hoop ik) coureur en een fatsoenlijk carburateurafstelling moet wonderen doen........



Daarnaast ben ik niet helemaal te spreken over de Wiseco zuiger die ik nu heb (massa), dus steek ik liever mijn tijd in een TCR blok.

Pas hadden we een 45mm wiseco zuiger die was juist weer super licht, maarja misschien gebruiken ze wel hetzelfde smeedstuk als bij jou 49,5mm zuiger:p
 
Last edited:
Dus we zien je volgende week zaterdag ?:)

Ik ga iig m'n best doen om eens een tijd rond de 6,5sec neer te zetten, zoals hij dat al 1,5 jaar moet kunnen qua vermogen:X

Nieuwe, lichtere en minder bange (hoop ik) coureur en een fatsoenlijk carburateurafstelling moet wonderen doen........

Pas hadden we een 45mm wiseco zuiger die was juist weer super licht, maarja misschien gebruiken ze wel hetzelfde smeedstuk als bij jou 49,5mm zuiger:p

Misschien wel. Ligt een beetje aan het weer en mijn zin om mijn blok weer om te bouwen. Als jij je zaken goed voor elkaar hebt wordt het natuurlijk des te leuker om te gaan. ;)

En wat betreft de zuigers, Wiseco heeft echt honderden modellen. Ik heb nu een viertal crosser zuigers gehad en die waren allemaal relatief zwaar. (90-107 gram)
Waarom is me niet duidelijk want die wanddikte kan echt veel smaller, al helemaal omdat het gesmeden is. Dat zou juist een massavoordeel op moeten leveren... Zodoende had ik een gesmeden Vertex besteld maar dat schiet dus niet op.
 
Misschien wel. Ligt een beetje aan het weer en mijn zin om mijn blok weer om te bouwen. Als jij je zaken goed voor elkaar hebt wordt het natuurlijk des te leuker om te gaan. ;)

En wat betreft de zuigers, Wiseco heeft echt honderden modellen. Ik heb nu een viertal crosser zuigers gehad en die waren allemaal relatief zwaar. (90-107 gram)
Waarom is me niet duidelijk want die wanddikte kan echt veel smaller, al helemaal omdat het gesmeden is. Dat zou juist een massavoordeel op moeten leveren... Zodoende had ik een gesmeden Vertex besteld maar dat schiet dus niet op.


eeey Joel ,

kheb nog een nieuwe zuigerveertje kunnen regelen , want slotspeling was nu al 0,30 dus was wel nodig nu hoop ik echt met me zippie naar damwoude te gaan !! kan jij m ook weer ff zien !! ga kijken of ik me dan kan inschrijven , en als je wil mag je dan de bandjes ook meenemen , zowieso kan ik wel ff testen op dat stukje op de parkeerplaats !! lijkt me leuk , ik spreek je nog ,

groetjes michael.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top