JS Sprintframe 2Fast4Race

Status
Not open for further replies.
ben dus niet de enige die drie keer een wand aan de malle moeren heeft geholpen:p Nee maar dit wel jammer zo twee dagen voor meppel, Ik ben heel erg benieuwd hoe je blokje nu gaat lopen. Maar rij je dan niet meer mee met de friese sprint ivm de cilinderinhoud?
 
Mooi kl*te man :(

Dit jaar hebben we aanzienlijk meer concurentie. Jammer dat het blokje niet klaar is.
Zuigerspeling gewoon rond 500ste - 700ste houden... moet dan toch wel goed gaan.
Weet niet waar jou voorkeur ligt en wat de zuigerspeling nu was?


Anyway , hopen dat het de volgende sprint allemaal goed loopt :)
 
Gvd, mooi kut... :(

Was in eindhoven leuk je gemeet te hebben!!

Meet je zondag wel weer! :D

enne, misschien kan er nu eindelijk iemand anders 1e worden :P
 
Bedankt voor de reacties.
Heb nu een zuiger met een speling van bijna 1 tiende erin zitten, om problemen te voorkomen. Is natuurlijk niet optimaal, maar tijdelijk om het heel te houden. Verder zal ik vandaag nog het kopje aanpassen (compressie verlagen) en de ontsteking een fractie later zetten. Hopelijk blijft het dan heel.

De cilinder is overigens mijn 2Fast waar ik altijd mee heb gereden.

De krukas heb ik niet gerealiseerd met een excentrisch big end om de reden dat ik dat een beunmethode vind.

Vanavond trek ik een aantal testruns op straat om te kijken hoe het loopt en dan besluit ik of ik morgen meedoe.

Friese sprints doe ik waarschijnlijk niet eens meer aan mee, heel misschien als ik nog een 80cc blokje weet te bemachtigen maar mijn prioriteit gaat uit naar het SBO kampioenschap. Om die reden ben ik uberhaupt ook met de grotere cilinderinhoud aan de slag gegaan.
 
Ik hoop dat je morgen leuke tijden neerzet!!!!

Enne, SBO kampioenschap zal je vast wel weer lukken, ook al heb je nu veeeeel concurentie!!! ;)
 
mja je kan em niet heel veel groter maken anders zit je in je tap eind gat.

ben erg beniuwd wat je allemaal uitgespookt hebt met die cil
 
mja je kan em niet heel veel groter maken anders zit je in je tap eind gat.

ben erg beniuwd wat je allemaal uitgespookt hebt met die cil

Ik doelde ook niet op een fluiter groter maken... Maar je brug verwijderen.
Maargoed ontopic!
Is het vlees van je carter nu niet heeel erg dun vanwege die 46mm slag?
 
eeey Joel , jammer man dat het ff nie zo lekker gaat , mijnes doet het juist nu uit de kunst kheb een andere koppeling geprobeerd , probleem is opgelost , hij pakt gewoon zeer goed op , zelf met mijn lichaam niet aan de grond te houden , maaruh ik hoop dat ik je morgen nog wel ff spreek , en anders suc6 nog :)

groetjes Michael.
 
Is het vlees van je carter nu niet heeel erg dun vanwege die 46mm slag?

Dat moet wel. Ik heb ook niet veel over met die 45mm slag.
Heb rondom dan wel bijna 1 mm speling gehouden. Maar waar me pas busjes @ carter zitten , heb ik echt 0.01 mm vlees over :D
 
En toch 6.71 sec! nieuw persoonlijk record en 1e plaats superspecial :D Goed werk Joël!

Verder verslag enz zal hij zelf wel posten.

Edit: ik sliep haha 6,71 natuurlijk.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top