JS Sprintframe 2Fast4Race

Status
Not open for further replies.
Kan het niet laten:P,
Die kerel zelf vermoed dat de '' kopeling '' van de nos niet goed zat ofzo.
iig iets met de nos:P
maja ontopic maar weer
 
A-Bizar said:
Misschien ben ik de enige die het zich afvraagt.... maar waar was je in zoetermeer?
Ding kapot?

De enige ben je zeker niet, k vind het ook erg jammer dat ik dit race wonder niet heb kunnen aanschouwen in Zoetermeer :P
 
Heej joel! ik heb even de kans om op het forum te komen. Ik zie al weer wat extra bekers en punten bij jou en dennis :). mooi om te zien! Ik wens je/jullie veel succes in sittard 6 aug! Ik moet nu weer gaan. ik spreek je wel weer als ik thuis ben!. om 20 augustus een goede tijd neer te zetten ;)
en ook nog een fijne vakantie!

groetjes wieger,
 
MHR said:
Heej joel! ik heb even de kans om op het forum te komen. Ik zie al weer wat extra bekers en punten bij jou en dennis :). mooi om te zien! Ik wens je/jullie veel succes in sittard 6 aug! Ik moet nu weer gaan. ik spreek je wel weer als ik thuis ben!. om 20 augustus een goede tijd neer te zetten ;)
en ook nog een fijne vakantie!

groetjes wieger,

Komt goed vakantieganger! :)

Pijpjes heb ik inmiddels getest maar is niet echt veel uitgekomen.
2 ervan leveren hetzelfde vermogen maar bij een veel lager toerental.
Dus echte koppelmonsters, dan krijg ik weer zo'n spinnend wieltje, op 6 augustus daarom toch maar weer mijn oude pijp erop.
 
maarja je hebt er gister wel nog wat aan gehad, aan het testen bij epc.:W
Waren jullie nog lang gebleven dan.
 
Tijd voor een update.

Helaas geen update in positieve zin. Ik ben de afgelopen maanden druk bezig geweest met een nieuw blok. Opzet van dit blok was dichter de grenzen van het reglement te benaderen met betrekking tot cilinderinhoud.
Dit met een aangepaste krukas (46 slag) en grotere boring (49,5). Ook heb ik een grotere inlaat op dit blok gemaakt.

Helaas is een week geleden mijn cilinder vast genaaid op de bank als gevolg van een waarschijnlijk te krappe speling en uitzettingseigenschappen van de toegepaste zuiger. Cilinder is inmiddels een drietal keer opnieuw gesealed.
Daarnaast heb ik meerdere tegenslagen gehad waardoor ik het blok niet op tijd in orde heb.

Nu heb ik mijn '06 blok weer onder het stof vandaan gehaald en hier de cilinder op gezet. Maar ook deze combinatie blijkt nog niet te werken qua betrouwbaarheid en vermogen.
Ik ga de komende dagen nog flink aan de slag om het een beetje betrouwbaar te krijgen en hoop dan zondag gewoon te kunnen rijden.

Als het al rijdt en heel blijft zal het resultaat niet denderend zijn, laat ik zo zeggen, ik zou het mooi vinden als ik een 7.0 zou kunnen rijden.

Erg klote dus en ik hoop mijn zaken snel voor elkaar te hebben.

Foto's e.d. van de hele operatie komen nog wel, als ik meer tijd heb, nu eerst zorgen dat ik kan rijden.
 
Aai ai dat klinkt niet best Joel.... vooral niet 2dagen voor meppel.
Dat nieuwe blokje, toevallig gebrouwd met die carters die je tijd geleden van mij gekocht had?:)

iig, veel succes en hoop je aan de start te zien:)

Oooi
 
Wat voor zuiger heb je gepakt dan?

Krukas aangepast met excentrisch big end?

dat gaat niet werken, of je moet een deelbaar bigend oog hebben (nou had joël dat wel...:P) anders krijg je je lager incl je drijfstang niet over die knik heen he!
 
balen..
Dat je überhaupt nog tijd had voor je eigen blok is al een hele prestatie :P
Flink door sleutelen. Ik zie zondag wel of het nog wat is geworden.
 
Last edited:
dat gaat niet werken, of je moet een deelbaar bigend oog hebben (nou had joël dat wel...:P) anders krijg je je lager incl je drijfstang niet over die knik heen he!

Scheelt een mm tov standaard, zou je dat niet halen met je lager denk je?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top