Renz P.
:*
Mark.S said:hihi dat blikje red bull :winner:
lol zie het nu pas, half uur aan het zoeken
Mark.S said:hihi dat blikje red bull :winner:
A-Bizar said:Ik wil niet vervelend zijn... maar vorig jaar heeft er eens een 600cc motortje met een vrouwtje erop gesprint op de 150 meter. Die deed het in 6.5 seconde.
Deze motor ging dus echt niet voluit. Je wint het gewoon ECHT niet van zo'n ding als hij goed weg rijd.
BojT said:Deze motoren zijn ook niet opgebouwd voor een afstand van 150m lijkt me. Verder staat het filmpje van de Twins-zip VS Yamaha R1 me ook nog bij. 8)
Vet filmpje idd8)
A-Bizar said:Die twins zip tegen een r1 was ook onzin... die discussie was al achter de rug geloof ik. 3x schakelen op 80 meter.
Pak een goede bestuurder op een std r1 ,die net zo veel ervaring heeft op zijn motor met sprinten als dat joel dat heeft op zijn frame.... wedde dat die motor dik onder de 6.5 duikt....
maar de discussies over deze onderwerpen zullen altijd blijven...
ik heb zelf genoeg van motoren gezien dat ik weet dat je dit niet bij rijd met een frame of scooter.
of mag ik dat pas zeggen als ik zelf ook onder de 6.7 rijd?
dan zorg ik wel voor een filmpje dat ik helemaal aan kaf gereden word
Renzoke said:HAHA bijna geowned door zo een "pietelullig" brommertje ^^
Goed vet hoor joël :~
Joël said:Dus of het nu wel of geen goede vergelijking was, duidelijk is wel dat ik het motorrijders knap lastig kan maken op de korte afstand.
wiwirast said:Kanke erg die filmpje.Niks praten.
Shane said:reageer dan niet x|
Erg vet joël.. gaat echt goed hard!!})
hoe voelt dat nou om 1 van de snelste frames te hebben
Joël said:Dat voelt wel goed, maar ik ben niet van plan nu achterover te leunen en heel het seizoen met deze setup verder te kachelen.
Ik verwacht vooral van Johan v. Schie dat hij in Genemuiden een supertijd gaat rijden.
Maar, inmiddels heb ik o.a. weer 3 nieuwe uitlaatjes liggen om te testen, en het zou me verbazen als daar geen winst is te halen t.o.v. mijn huidige pijp.