JS Sprintframe 2Fast4Race

Status
Not open for further replies.
Ding gaat echt hard.
Echt mooi werk.

Btw: hoe die mensen staan te kijken achter je scooter (ofja.. frame) bij de start ... gewelig

Grtz Hans
 
Jammer dat je eruit lag, scheelt toch weer wat puntjes en natuurlijk een beker. Hopen dat het in biddinghuizen weer goed komt.
 
Joël said:
Al met al was ik vijfde en krijg ik wel 5 extra punten dus sta ik nu samen met Andries bovenaan in het klassement met 61 punten (dat is, als hij de tweede tijd heeft gereden).

Ik reed 7.004 als ik het goed heb. Anders was het 7.040.
Na mijn weten heeft in onze klasse daar verder niemand onder gereden.

Ik zie je iig de 29ste. Ik heb nog genoeg te doen want ik kwam nog steeds niet weg (skippybal dus half gas ). :D
 
Joël said:
En toen kwam de zuiger uit het blok met het volgende resultaat...

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=12449[/ir]

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=12447[/ir]

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=12448[/ir]

Voor de duidelijkheid: de twee onderste foto's geven dus beide zijden van de zuiger weer.
Overbelast t.g.v. een te hoge acceleratie waarschijnlijk, misschien was die 14500 rpm met 44mm slag iets teveel van het goede... :rolleyes:

sorry dat ik zn oude reactie quote :) maar ik kom net erachter dat mijn zuiger er ook zo uitziet :X

AdiozZz
 
tja 27.1 pk en 500 runs is niet goed voor een blok hendrik :P

joel jammer van de valse starts maar hij ging wel weer als een kogel.
Automaxx komt alles weer goed :)
 
ben ik ook nog voor jou geeindigd:+ ga komende weken mijn best doen om je een beetje concurrentie te bieden:p
 
Allemaal bedankt, hopelijk heb ik het valse starten nu wel een beetje afgeleerd. Feit is wel dat als je het maximale eruit wil halen je op de grens moet zitten, en dat kan soms fout aflopen. Mijn reactietijd is de laatste tijd i.i.g. er aardig op vooruit gegaan.

A-Bizar said:
Ik reed 7.004 als ik het goed heb. Anders was het 7.040.
Na mijn weten heeft in onze klasse daar verder niemand onder gereden.

Ik zie je iig de 29ste. Ik heb nog genoeg te doen want ik kwam nog steeds niet weg (skippybal dus half gas ). :D

Ok, dan klopt het inderdaad. De 29e met gas?

Tyrone said:
sorry dat ik zn oude reactie quote maar ik kom net erachter dat mijn zuiger er ook zo uitziet

AdiozZz

Heb je heel lang met deze zuiger gereden? Ik vermoed dat een te ruime speling ook bijdraagt aan dit effect. De zuiger op de foto was 1 tiende kleiner geworden... Nu polijst ik de gedeelten waar de scheuren kunnen ontstaan.

tommy said:
ben ik ook nog voor jou geeindigd ga komende weken mijn best doen om je een beetje concurrentie te bieden

Tsja, toen ik eruit lag moest jij eigenlijk gaan rijden maar je was al vertrokken...
 
Microscopische kleine scheurtjes worden weggehaald door het polijsten, deze scheurtjes kunnen dus niet verder scheuren.
 
Spasta said:
wat is het effect van polijsten van dat gedeelte?

dat doen ze ook als ze die nrg velgen uitfrezen, dan kan het materiaal niet meer zo makkelijk scheuren ofzo.. :)

@ joel: hmmm ongveer 500 runs en 20 sprints oud ofzo.. dus niet meer de nieuwste :)

AdiozZz
 
Spasta said:
wat is het effect van polijsten van dat gedeelte?

Als je polijst wordt het materiaal harder.

Maar ik denk dat Joël hier zelf een beter antwoord op kan geven...
 
is om kerfwerking tegen te gaan.

oftewel: geen beginnende scheurtjes meer.


dit scheurt makkelijker
----^^---
----------

dan dit
----------
----------

ook al zijn de materialen even dik
 
Joël said:
Ok, dan klopt het inderdaad. De 29e met gas?

als ik dan eindelijk een volle fles heb. Heb ook nog wat andere dingen die ik deze week ga fixen (hopelijk).
Je wilde graag wat concurentie... ik ga deze week me best voor je doen :* :D
 
Aerox-Evo70 said:
is om kerfwerking tegen te gaan.

oftewel: geen beginnende scheurtjes meer.

Inderdaad.

A-Bizar said:
als ik dan eindelijk een volle fles heb. Heb ook nog wat andere dingen die ik deze week ga fixen (hopelijk).
Je wilde graag wat concurentie... ik ga deze week me best voor je doen

Als je nu al een 7.0 kan rijden zonder wheeliebar en gas, dan zal je zeker wel serieus snel worden als je deze zaken wel hebt. Dus ik ben benieuwd.
 
Donderdag 29 juni wezen sprinten in Biddinghuizen. Record opnieuw verbeterd met 1 honderste (jawel!) dus nu is de recordtijd 6.74 sec.
Gelukkig weer 1e geworden, maar dat was niet heel moeilijk met maar 1 tegenstander in mijn klasse. :X

Dus voor iets meer concurrentie maar eens een rijder van een voor 400 mtr dragrace geprepareerde (verlengd, getuned e.d.) Honda Blackbird 1100 aangesproken om te sprinten over iets meer dan 150 meter. Die reageerde natuurlijk laconiek over het "brommertje" dat tegen hem wilde sprinten.

Zie onderstaande pics (Inne bedankt!):

113-1151658702.jpg


113-1151658683.jpg


113-1151658720.jpg


Ongeveer 2/3 van de baan lag ik op kop, daarna kwam hij heel langzaam naast me rijden. Uiteindelijk lag hij maar 1 meter ofzo voor.
Die gast was echt stomverbaasd... :W 8)
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top