Even het topic weer een beetje updaten:
Inmiddels ben ik 3 juni in Damwoude, 5 juni in Rotterdam (SBO) en 17 juni in Ommen (SBO) geweest.
Damwoude eerste met een in de kwalificatie gereden tijd van 6.6x zonder reactie. De tijdsmeting (DHRA) vertoonde echter zoveel kuren dat ik geen waarde hecht aan deze tijd. Met afvalraces dus uiteindelijk gewonnen.
Rotterdam alleen een paar keer vrij gesprint, vanwege de kapotte tijdsmeting.
In Ommen heb ik in de kwalificaties mijn persoonlijk record verbroken met een 6.75 sec en een top van 124+ km/h. Dit was de snelste tijd, dus door naar de finale. Daar moest ik tegen Cris rijden, eerste run beide een valse start dus opnieuw. Tweede keer prima start en gewonnen. Was er geen tijd gemeten
. Dus daarna nog een keer, maak ik net een verkeerde beweging met mijn voorwiel (natuurlijk wilde ik veilig starten) waardoor ik mijn tweede valse start had. Deze run was er weer geen tijd gemeten dus ik hoopte dat het opnieuw mocht proberen, maar helaas, ik lag eruit...
Ik realiseerde me later ook dat ik vrij ver in de stage stond, dus dan is de minste geringste beweging genoeg om eruit te rollen.
Daar was ik even goed ziek van, maar ik moet zeggen dat ik ook wel het nodige geluk heb gehad de afgelopen sprints dus een pechgeval kan er nu eenmaal ook komen. Al met al was ik vijfde en krijg ik wel 5 extra punten dus sta ik nu samen met Andries bovenaan in het klassement met 61 punten (dat is, als hij de tweede tijd heeft gereden).
Volgende keer, 29 juni in Biddinghuizen ben ik zeker van plan de schade goed te maken.
Nog enkele pics van de afgelopen wedstrijden:
Damwoude 3-6-06, halve finale tegen de 80cc ABT twin (Gerben bedankt voor de pics):
Rotterdam 5-6-06 (Hans bedankt voor de foto's) :
Ommen 17-6-06: