JS Sprintframe 2Fast4Race

Status
Not open for further replies.
Bedankt allemaal; Rooienaar: vet filmpje!

Helaas mochten de scooters en xtreem scooters maar 1 keer rijden, toch direct het baanrecord verpletterd met een 6.775 en eindsnelheid van 123+ +ralf+

Verder werd ik op de terugweg nog even verrast toen ik genoemd werd bij radio538! :D
 
Feli Joel, Zo zie je maar...pk's zeggen niets:+ . Ik hoorde het ook nog op 538 op de terug weg:P

Iig 1 ding is gelukt vandaag .. Van Schie geowned:W
 
maybe is de testbank wel stuk:p


wel vet dat je van schie geownd hebt, die heeft precies wat stil gezeten.


see yaah latz
 
Joël said:
Verder werd ik op de terugweg nog even verrast toen ik genoemd werd bij radio538! :D


ja we zaten in auto, en hij vroeg naar groot nieuws, dus tja +pippi+ ..

verder ging het ding dus gewoon als de brandweer! top!
 
Allereerst gefeliciteerd.
Je hebt een zeer nette tijd gereden en onder bizarre omstandigheden ook nog eigenlijk. Erg netjes:W
Verder zal dit je nog extra goed dan want je hebt eindelijk iemand verslagen die al jaren op rij wint.
 
Gefeliciteerd, over een weekje ben jer ook ook weer bij neem ik aan en dan kan ik hem weer eens in het echt bewonderen ;).
 
het begint er eindelijk op te lijken *D
nog steeds ben ik van mening dat je onder de 6.5 kan gaan rijden in dit seizoen.
Gewoon een beetje vertrouwen hebben en proberen nog het 1 en ander te fixen voor net dat beetje meer. :)
 
Zeer netjes Joel . Gefeliciteerd met je eerste plaats .

Ik had dit seizoen niks anders verwacht .
 
Joël said:
Bedankt allemaal; Rooienaar: vet filmpje!

Helaas mochten de scooters en xtreem scooters maar 1 keer rijden, toch direct het baanrecord verpletterd met een 6.775 en eindsnelheid van 123+ +ralf+

Verder werd ik op de terugweg nog even verrast toen ik genoemd werd bij radio538! :D

Wat was er op 538 dan :O
 
192-1148644357.jpg
 
feli met je plek maar meer met je zeer nette tijd. erg vetjes.
leuk je vorige week ook eens gemeet te hebben bij epc, dat uurtje banken vond ik wel vet. heb je al je je pk"tjes al trug gevonden die je zocht?

luuk
 
heel ziek dit ding :W had nog 1 vraagje komt er nog Nos/NX onder ??.. of...

ga zo door echt een voorbeeld voor menig scooterman :D
 
dunlop tt91, gebruiken ze ook veel bij de sbo/sobw races..

gefeliciteerd met je super tijd joel!!

en nogmaals bedankt voor de benzine :D
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top