JS Sprintframe 2Fast4Race

Status
Not open for further replies.
Mooi dat je het probleem gevonden hebt!, op de bank hoorden we inderdaad echt geen verschil. Maar nu je het zegt vond ik hem in driewegen wel wat feller/knetteren. maargoed, waar zit het scheurtje precies?

Succes in jubbega! ik hoor/zie de resultaten wel.

(ps. die burnfoto was toen je de slechte/valse start maakte. voorwiel zit al in de sensor, let daar goed op in jubbega he;))

tot ziens, wieger
 
ROUFS J. said:
ey joel heb me ook maar eens aangemeld op het forum
en om te kijke hoe mijn avater uitziet;)

groete jerno roufs

Hee Jerno,

Je lijkt wel een beetje platgeduwd op die avatar. :P
Ik heb alweer een nieuw pijpje geregeld voor die van mij, kunnen volgende week effe gaan testrijden.

BartR. said:
Idd mooie foto's, maareh.. Is het niet eens tijd voor een voorvorkje met schijfrem? Ik krijg altijd de kriebels als ik die trommelrem zie

Dit remt toch goed hoor, vergeet niet dat ik een veel lager gewicht heb om af te remmen. Alhoewel de 100 meter remweg in Driewegen maar net kon...

MHR said:
Mooi dat je het probleem gevonden hebt!, op de bank hoorden we inderdaad echt geen verschil. Maar nu je het zegt vond ik hem in driewegen wel wat feller/knetteren. maargoed, waar zit het scheurtje precies?

Succes in jubbega! ik hoor/zie de resultaten wel.

(ps. die burnfoto was toen je de slechte/valse start maakte. voorwiel zit al in de sensor, let daar goed op in jubbega he)

tot ziens, wieger

Het scheurtje zat naast de lasnaad van het achterste ophangplaatje.

Foto is idd die keer dat ik niet op zat te letten, is maar goed dat mijn wiel tijdig uit de Stage lichten rolde... :#
 
ik stond al klaar en zie die stage lichten bij jou - aan -uit -aan -uit -aan.... ik denk... wow... straks gaat t licht nog op groen en staat ie nog te burnen :P
dan ga ik winnen :W

hahaha... gelukkig ging het later goed :D
 
Inmiddels zijn de verloren pk's nog steeds niet gevonden... x|
Met verschillende (niet gescheurde) uitlaten zit ik toch nog ruim 1,5 pk onder mijn oude score. Toerental is wel weer hetzelfde, maar daar heb ik niet veel aan als de pk's er niet zijn.

Ondanks dat heb ik het ding toch maar zo goed als het kan afgesteld en ga ik branden @ Jubbega... We zien wel wat het wordt.... :X :)
 
Ik hoop ook voor je dat je em lekker krijgt, zeker probleem met de gevlogen pk's.

Vraag me ook echt af wat je gaat neerzetten bij Jubbega sinds het zo'n klote baan hebt en jij vrijwe Slicks hebt :)

Suc6 alvast iig :)
 
Spijtig dat de verloren pk's nog steeds niet zijn gevonden. Maar komt vast goed. Ben ook eens benieuwd wat hij op Jubbega gaat presteren. Heb er wel een goed oog in :) Ding heeft altijd ziek geknalt en zal dat wss ook nu weer gaan doen.

Gr Jeroen
 
TimdW said:
Ik hoop ook voor je dat je em lekker krijgt, zeker probleem met de gevlogen pk's.

Vraag me ook echt af wat je gaat neerzetten bij Jubbega sinds het zo'n klote baan hebt en jij vrijwe Slicks hebt :)

Suc6 alvast iig :)

op de friese sprints mag niet gereden worden met slicks ;)

succes alvast, zie je woensdag
 
Joël said:
Inmiddels zijn de verloren pk's nog steeds niet gevonden... x|
Met verschillende (niet gescheurde) uitlaten zit ik toch nog ruim 1,5 pk onder mijn oude score. Toerental is wel weer hetzelfde, maar daar heb ik niet veel aan als de pk's er niet zijn.

Ondanks dat heb ik het ding toch maar zo goed als het kan afgesteld en ga ik branden @ Jubbega... We zien wel wat het wordt.... :X :)

sta je op dezelfde bank btw?
niet toevallig eerst op een tovami 03 gestaan met 06 software? :X
 
Jammer dat er in Friesland geen bankje staat... Kon je daar eens kijken hoeveel PK's er op een zelfde bank gemeten worden...
 
NeoHippie said:
Jammer dat er in Friesland geen bankje staat... Kon je daar eens kijken hoeveel PK's er op een zelfde bank gemeten worden...

Al stond er een, ik denk dat hij niet echt op de bank zal passen ;) Of hij moet hem overbouwen op een ander frame.
 
Joël said:
Inmiddels zijn de verloren pk's nog steeds niet gevonden... x|
Met verschillende (niet gescheurde) uitlaten zit ik toch nog ruim 1,5 pk onder mijn oude score.

Ik ben ook 1,5 Pk kwijt ! x|







Hij geeft er nu nog maar 27............ :+
 
jammer dat je het nog niet hebt kunnen oplossen.
Hopen dat het toch nog een beetje presteerd op jubbega.
 
idd joel jammer van die 1,5 pk.
maar rook was er wel genoeg :P kleren konden meteen de was in :P
we zien ons wel op jubbega.
 
Tomme... ik denk echt dat we gegarandeerd spectakel gaan krijgen @ Jubbega... als je zo hier en daar hoort wat voor voorbereidingen er getroffen worden :X :+ Joël, is het vermogen nog wel toerijkend nu dan ? Ben benieuwd wat het doet :W
 
NeoHippie said:
Jammer dat er in Friesland geen bankje staat... Kon je daar eens kijken hoeveel PK's er op een zelfde bank gemeten worden...
hierin moet ik je even corrigeren. Hendrik Bruggen in Jubbega heeft een Tovami(met 600kilo rol)
 
Hij bedoelt op de dag zelf :*

Verder ben ik ook echt heel benieuwd naar jouw ding en de gehele special klasse, met al die gewone scooters zonder kappen vond ik die klasse geen bout aan, maar nu begint het heel leuk te worden 8) Suc6 met pk's zoeken!
 
MHR said:
op de friese sprints mag niet gereden worden met slicks ;)

Theoretisch gezien zijn het geen slicks, omdat er een profielnaaf in aangebracht is. (middenstreep). De nieuwe heidenau''s hebben geen profielnaaf, en zijn dus WEL slicks. +ralf+
 
OST-Puch said:
hierin moet ik je even corrigeren. Hendrik Bruggen in Jubbega heeft een Tovami(met 600kilo rol)

Naar mijn weten heeft hij gewoon een Tovami bank met een normale rol (het 150-model) en die heeft geen 600kilo drum. Is lichter, ik heb geen idee hoeveel, maar nooit een keer 600kilo.

Toch blijft het echt een te sweet ding! We babbelen overmorgen wel weer even 8)
 
Wat eem drijfstang toch allemaal met je vermogen kan doen....

veel succes donderdag!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top