JS Sprintframe 2Fast4Race

Status
Not open for further replies.
Kazuya17 said:
ding meschien nog beter afstellen en 2pk meer meschien carb rechter zetten door wigje ofzo en dan lukt de 6.5 minimaal wel.
veel succes in ieder geval en feli met de 1e plek en je tijd.

Wigje gaat niet lukken, dan komt de carb zeker tegen de band. Nu is de speling minimaal.
Bovendien heb ik geen zin in een verlies van 0.2 tot 0.5 pk door een ophoogstuk zoals een wig... (ja, ik heb het getest...)
2 pk boven mijn hoogste score zal niet meevallen met dit blok, maar als ik weer op mijn oude niveau zit (tegen de 25 SAE, 26+ uncorrected) dan ben ik tevreden.

[evolution said:
]dat zij ik ook al tegen hem eigenwijs ! , joel zijn woorden : boeiend

Het probleem van zo'n kraantje is dat ik hem ook kan vergeten open te draaien... Dus dan maar zo. :D

Joël said:
Het probleem van zo'n kraantje is dat ik hem ook kan vergeten open te draaien... Dus dan maar zo. :D

Wel een sprinter bouwen, maar geen benzinekraantje kunnen opendraaien +ralf+

Sander said:
Geeft wel weer het niveau van Joel weer. Ik begin steeds meer mijn twijfels te krijgen bij dit ding :P.

Joel, gefeli met je eerste plaats. Concurrentie is er nog niet echt helaas, of misschien wel beter zo. Dan weet je ook waar je het allemaal voor gedaan hebt.

Sander said:

:rolleyes:

cozmo said:
Geeft wel weer het niveau van Joel weer. Ik begin steeds meer mijn twijfels te krijgen bij dit ding .

Joel, gefeli met je eerste plaats. Concurrentie is er nog niet echt helaas, of misschien wel beter zo. Dan weet je ook waar je het allemaal voor gedaan hebt.

:*

Van mij mag er meer concurrentie komen, dit was voor mij nu niet bepaald een spannende finale. Ik was meer tegen mezelf aan het racen om het persoonlijk record te verbreken dan tegen de andere sprinters.
Maar ik heb er alle vertrouwen in dat die concurrentie er komt, o.a. Cris heeft een framepje waarmee er zeker ook onder de 7 kan worden gereden (zeker met NX) en ook zullen er nog nieuwe deelnemers bijkomen die hun spullen voor Driewegen nog niet klaar hadden.

Zonder concurrentie lijkt me dat heel snel gaan vervelen. Denk wel dat je het niveau hebt om prijzen te scoren als er wel een vol deelnemersveld is :). Begin deze soort frameracers telkens toffer te vinden :W.

Joël said:
Van mij mag er meer concurrentie komen, dit was voor mij nu niet bepaald een spannende finale. Ik was meer tegen mezelf aan het racen om het persoonlijk record te verbreken dan tegen de andere sprinters.
Maar ik heb er alle vertrouwen in dat die concurrentie er komt, o.a. Cris heeft een framepje waarmee er zeker ook onder de 7 kan worden gereden (zeker met NX) en ook zullen er nog nieuwe deelnemers bijkomen die hun spullen voor Driewegen nog niet klaar hadden.
Voor Jubbega komt er iig concurentie voor je... Denk dat ABT kans gaat maken op de beker. probleem voor hem kan zijn dat hij het vermogen niet op de weg kan krijgen. Ook jij kan zeggen dat het vaak wel even duurt voordat een nieuw frame pas echt goed functioneerd op de strip.

alex_tosax said:
gajij naar lint joel?

Nee, ik ga mijn frame niet over een klinkerbaan jagen...

NeoHippie said:
Voor Jubbega komt er iig concurentie voor je... Denk dat ABT kans gaat maken op de beker. probleem voor hem kan zijn dat hij het vermogen niet op de weg kan krijgen. Ook jij kan zeggen dat het vaak wel even duurt voordat een nieuw frame pas echt goed functioneerd op de strip.

Dat er voldoende concurrentie is bij de Friese sprints twijfel ik niet aan. Ik ben van Schie ook nog niet vergeten, het ging mij dan ook over de SBO.

Als eerste wil ik zeggen dat je een geweldige sprinter hebt. Ik heb hem van dichtbij mogen spotten @ meeting Best, daar knalde hij al erg hard :D.

Verder vind ik het ook erg fijn dat je heerlijk leesbaar typt maar dat ter zake,

Denk je dat je nu ongeveer aan je max zit qua optrekken/wegkomen? Of is het einde nog lang niet in zicht?

computermistake said:
Als eerste wil ik zeggen dat je een geweldige sprinter hebt. Ik heb hem van dichtbij mogen spotten @ meeting Best, daar knalde hij al erg hard :D.

Verder vind ik het ook erg fijn dat je heerlijk leesbaar typt maar dat ter zake,

Denk je dat je nu ongeveer aan je max zit qua optrekken/wegkomen? Of is het einde nog lang niet in zicht?

Bedankt, meeting Best is alweer een jaartje geleden, toen had ik nog wat problemen met grip. :)

Ik vermoed dat er aan de 0-100 km/h sprint niet veel meer te winnen is. Dan komen simpelweg weer de problemen met grip om de hoek kijken.

Maar de overige 100 meter van de sprintbaan (ik zit in 50 meter aan 100 km/h) kunnen natuurlijk wel sneller, en daar ga ik vooral aan werken.

Update eerste post met enkele pics.

Net even de sprinter gewogen:
Zonder koelwater/benzine 38.6 kg

Vanavond even banken, volgens mij valt het vermogen wat tegen...

nu ik de eerste post eens goed doorkijk zie ik dat je van een c21 rep ben overgestapt naar een team rep? hoeveel pijpen heb je getest totaal voor je blokkie? :)

Nja denx wel dat er concurentie gaat komen seizoen 2006 maar denx maar dat het tegen deze zomer vakantie zal zijn :)

word allesinds iets verw8 uit de westvlaamse hoek :)

Kom je naar meeting heule ? :)

Status
Not open for further replies.
Back