JS Sprintframe 2Fast4Race

Status
Not open for further replies.
Zeer vet!!! vind het echt een super apparaat van je.

Ook aanwezig op Drachten misschien?? of rijd je alleen de competitie mee?

mvg Tim
 
Mooi hoe de mensen reageerden over scooters, toen reed joel er tegen wisten ze niet wat ze moesten zeggen. Dit zijn wel de mooie momenten lijkt mij :)
 
Dit zijn momenten om niet te vergeten lijkt me :D
Moet je eens nagaan hoe snel zoiets gaat:)

Kick filmpje ook en idd erg vlot weg.

Keep up the good work Joël
 
Ik wil niet vervelend zijn... maar vorig jaar heeft er eens een 600cc motortje met een vrouwtje erop gesprint op de 150 meter. Die deed het in 6.5 seconde.

Deze motor ging dus echt niet voluit. Je wint het gewoon ECHT niet van zo'n ding als hij goed weg rijd. :)
 
A-Bizar said:
Ik wil niet vervelend zijn... maar vorig jaar heeft er eens een 600cc motortje met een vrouwtje erop gesprint op de 150 meter. Die deed het in 6.5 seconde.

Deze motor ging dus echt niet voluit. Je wint het gewoon ECHT niet van zo'n ding als hij goed weg rijd. :)
Deze motoren zijn ook niet opgebouwd voor een afstand van 150m lijkt me. Verder staat het filmpje van de Twins-zip VS Yamaha R1 me ook nog bij. 8)

Vet filmpje idd8)
 
Een goede kennis van mij doet ook aan de QM-sprints (drachten, santapod noem maar op) en daar heb ik het hier ook al eens mee over gehad.

De 400meter machines, hebben onderin de 1e en 2e versnelling toch nog een vrij lange gearing, zodat ze geen risico's lopen op autowheelies bij de start. Er zijn voor deze machines net zo veel vertandingssetjes te krijgen, zodat je hem precies goed neer kan zetten. Hij zei ook, doordat de vermogensopbouw itt. het gewicht van zo'n sprintframe zoals van Joël, veel stijler oploopt. Hierdoor kan zo'n sprintframe dus op de 150m wel degelijk zo'n machine bijhouden.
 
als die motor ook voluit weg wilt heeft hij een beetje breedere baan nodig. als hij alleen reed gebruiktee hij de hele baan ivm weelspin en slingeren daardoor.

des al niet te min vind het een zeer knappe prestatie van joel.
 
jezus dat filmpje tegen die motor. mijn god wat gaat dat hard! die gaat me telefoon in :)

erg netjes joel :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top