JS Sprintframe 2Fast4Race

Status
Not open for further replies.
Joël! :D

Wat een heer-lij-ke tijden ondanks de tegenslagen, ding knalde alsof er niks aan de hand was!! vond het leuk om weer ff met je gepraat te hebben (@ XSH Shop eind van de dag)

Ben hard benieuwd naar je 90 cc blok! :W

Groetjes
 
Heel jammer dat je de 'Friese sprint's' aan je voorbij wil laten gaan, Joël. Zo kun je je titel niet meer verdedigen! Stoppen op je hoogtepunt? ;) Veel succes met het SBO-kampioenschap.
 
Ik ben een zeer tevreden mens ;)

Zaterdag stond ik rond 18:00 nog met de krukas in mijn handen. Ik had die dag het hele blok nog eens uit elkaar getrokken omdat het dramatisch was op de testbank.

Alles vervolgens zo goed als het kon weer in elkaar gezet met een aantal wijzigingen (kop nabewerkt, zuiger bewerkt, ander snaartje,andere halfpoelie, enz.). Blokje weer onder het frame gehangen.
'S avonds om 21:00 nog even in Deurne een paar keer het gas opengetrokken en voelde goed aan, dus besloten het zeker te proberen de volgende dag.

Eerste kwal.run was direct een 6.83, waar ik dus zelf al versteld van stond.
Volgende run een 6.78 dus sowieso door naar de finale.
In de kwart- en halve finale reed ik rond de 6.8 met veilige starts. In de finale moest ik tegen Martijn die op het oude frame van Cris reed. Deze had in de halve finale al een zeer scherpe tijd van 6.77 sec gereden dus werd een spannende strijd.
Mijn start verliep vlekkeloos met een voor mijn gevoel zeer scherpe reactietijd (het systeem gaf 0.48 aan wat zeer onwaarschijnlijk is) en een eindtijd van 6.71.
Snelste tijd van de dag en persoonlijk record verbroken. Was dus erg blij en verbaasd dat ik dit presteerde.
Dit was overigens allemaal met de 49.5mm 2Fast op een 44 krukas, dus 85 cc.
Volgende sprint hoop ik met mijn nieuwe carter en een totaalinhoud van 88.5 cc aan de start te staan.

NeoHippie said:
Heel jammer dat je de 'Friese sprint's' aan je voorbij wil laten gaan, Joël. Zo kun je je titel niet meer verdedigen! Stoppen op je hoogtepunt? Veel succes met het SBO-kampioenschap.

Ik heb daar 4 goede redenen voor:
1. Het is maar afwachten of de tijdmeting gaat werken
2. Het is een teringeind rijden
3. Ik heb er een nieuw blok voor nodig
4. Het NL kampioenschap vind ik vele malen belangrijker dan een paar losse sprints.

Ik vind het dan ook jammer dat toppers zoals Mario en ABT niet ingeschreven zijn bij de SBO, ik zou hier nog graag tegen willen sprinten.
 
Was weer heerlijk om te zien Joël, ding liep gewoon super :W

Ben benieuwd wat voor tijd je perst met je nieuwe blok *D
 
Nou ja ik vond het erg spanned ik had eigenlijk dat echt niet verwacht dat ik de is wedstrijd zo ver zou komen , vond het erg leuk dat ik het toch zo voor kon krijgen dat ik tegen jou mocht *D.
Maar nog maals van harte met de eerste plek :winner:.
En ik hoop het dit jaar zeker nog een paar keer over tedoen !!

martijn
 
Zeer netjes weer Joel . Je tijden liegen er niet om .

Bedankt nog voor het lenen van je rotortrekker :*.
 
Ding ging weer goed Joël, na al die tegenslagen. Op naar het nieuwe blok, ben benieuwd wat je daar mee gaat doen. Succes!
 
Mja, jou tijden liegen er niet om. Erg knap staaltje werk, leuk dat je innovatief,snel en licht tegelijk bent. Ik hoop dat het je lukt om de titel te verdedigen, ik denk haast van wel.
 
IMG_7348.JPG


1 blok power :W. Helaas een mindere tijd van 6.9, Ach nog steeds supersnel!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top