JS Sprintframe 2Fast4Race

Status
Not open for further replies.
Joël said:
Update: na een beetje testwerk heb ik een aanzienlijke verbetering in de vermogenscurve bereikt. 1 tot 1,5 pk winst tussen 50 en 120 km/h... })

En wie denkt dat een 2fast geen toeren kan/wil maken: ik heb nu een uitlaatje waarbij het topvermogen op 14940 rpm ligt en het vermogen bij 15500 rpm nog bijna net zo hoog is... *D

Brullen gek! :eek:

:W

Het was weer lachuh +ralf+.

Gr. InGo

wow ben zeer benieuwd je pk monster te zien vlammen @ harelbeke .
wat is je score nu ?
echt een super zot project ze,hoe heb je in godsnaam je scoot zo licht gekregen 39 kg zeg das echt wel super licht .

Kuit@NRG said:
wat heb je trouwens gescoort of heb ik er overheen gelezen ?:P

Als de weersomstandigheden meezitten ga ik redelijk richting de 26 pk... -:-

C4rN said:
das flink wat vermogen erbij, maar is de 2fast nou eigenlijk nog standaard?

De cilinder heeft een paar kleine modificaties ondergaan, maar is hoofdzakelijk standaard.

stunt lc said:
hoe heb je in godsnaam je scoot zo licht gekregen 39 kg zeg das echt wel super licht .

Is geen scoot ;)
Gewoon logisch nadenken en vooral veel de weegschaal gebruiken.

eerst en vooral, vind ik het uberfat zo'n sprintframe en dan nog niet gesproken van die setup met eigen uitlaatje er onder:p:p

valt er nog veel te tunen dan aan die 2f4r?

ps: ik verlang naar zondag om die eens in het echt te zien, hopelijk mooi weer, kan er veel gesprint worden

Las @ de site van meeting harelbeke dat je onderuit was gegaan en tegen de dranghekken was gekomen? hoe zit het met de schade?
iig erg zonde, hopen dat het meevalt! :henko:

PTT NRG said:
Las @ de site van meeting harelbeke dat je onderuit was gegaan en tegen de dranghekken was gekomen? hoe zit het met de schade?
iig erg zonde, hopen dat het meevalt! :henko:

toen ik de val zag, dacht ik oww fuck die is voor het oud ijzer, leek zo spectaculair, maar dan eff gaan zien en was alleen stuur blijkbaar die beetje krom stond (dacht ik) en voetsteuntjes beetje geschaafd en beetje lak weg. De rijder zelf had nix, door motopak:p

joel volgens mij was je de rapste

Koen aka sprinter reed er op dat moment op, hij trok een wheelie bij de start en toen het voorwiel neerkwam sloeg het stuur direct om waardoor hij eraf vloog.

Koen had gelukkig niets en de sprinter heeft alleen een geschaafd steuntje en handvat, niet echt de moeite van het vermelden waard.

Stuur hebben we recht gezet en daarna ben ik gaan branden. Ik heb de sprints gewonnen met behoorlijk wat overmacht, het was jammer dat ik de enige 2fast rijder was. Maar ik ben blij met mijn eerste bekertje. :)

De starts gaan nu stukken beter en het frame is blijkbaar crash bestendig! ;)

ABT said:
Onder de 7 sec. gereden ?

ik denk het wel hoor, hij was echt hard

maar het raar, altijd iets trager weg dan tegenstander en dan rond meter 50 rij je er van weg gelijk het niets is. Toen ik sprinter zag vallen sloeg zelf mijn tikker harder. Dat lange gevaarte vloog daar tegen het dranghek

vallen hoort erbij, als je het uiterste probeert te halen uit je start zal je dit wel veel mee maken.
toch netjes dat je frame gewoon nog goed is en de rijder ook niks had.
heeft de band wel geholpen tegen het wheelspin of heb je met een andere band gereden?

later

Status
Not open for further replies.
Back