JS Sprintframe 2Fast4Race

Status
Not open for further replies.
Bizar ding.. maar hij is wel doordacht :)
Tenminste iemand die serieus dingen berekend ipv alleen op goed geluk het spul inelkaar bakt!
En normaal zijn scooters niet echt bevordelijk voor school.. mjah op deze manier wel +ralf+

Klasse Joël, :) enne wat een power in die scooters!! :) ben benieuwd hoe je de grip onder handen gaat nemen...

meer tractie, ik denk dat je met je zithouding moet gaan spelen eventueel boven het wiel, dan moet het lukken, nice project btw. Ook in best?? zal ik de zooi wel is komen aanschouwen,

groete

edit : of blok naar voren...

Beerke said:
ben benieuwd hoe je de grip onder handen gaat nemen...
Laat een vrouw met behoorlijk achterwerk erop sprinten.. gelijk wat moois om naar te kijken tijdens de sprint:p
Btw hoe deed hij het op de testbank?

heb jullie gezien @ jubbega.... ding ging ziek hard 8)
wat iedereen zich al afvraagt, wat ga je doen om het ding meer grip te geven op het wegdek? :)

Zozo nu toch ook maar op het forum. Niemand mocht het weten toen je het een paar maandjes geleden vertelde. Ik kon me mondje maar moeilijk dicht houden :p

Als je die foto's even emailtje upload ik ze wel voor je en dan kun je ze gewoon tussen de tekst door heen plaatsen.

Heerlijk dingetje is het!
Stond echt versteld van de koppel dat het beestje gaf tijdens het testrijden!
Succes verder!

egt kicke zo'n project :) ben benieuwd wat voor tijd hij gaat neer zetten als je iemand met het reactie vermogen van van schie erop zet en het gewicht van je neefje :#

en geen wheelspin :rolleyes:

ik schrok wel ff toen ik hoorde dat ik tegen jou moest in de 1ste ronde:D (wat later weer niet doorging ofzo:?)

mjah ding knalt wel alleen jammer dat de starts etc niet goed gingen @ jub, maar dat komt vast wel goed allemaal:)

oo supervette sprinter .:)

echt respect voor al het werk dat je er aan gedaan heb.

doe zo verder.

complete setup? lijst.

nog eens respect :)

Heb ik soms over de pk's heengelezen ?
Erg vette sprinter trouwens , en ging erg hard @ Jubbega.
Ben erg benieuwd waneer er onder de 7 seconden gereden gaat worden , maar zal vast niet lang meer duren .
Succes ermee

Greetzz

Status
Not open for further replies.
Back