JMscooters “Max biaggi” PROMO

Status
Not open for further replies.
zjaaakie said:
Kweet nog niet of ik de voorkap mooier vind worden:? Kan het pas goed zien alst 1 kleur heeft. Wel netjes ingewerkt!

Pas wel op met polywerk, ik denk:? dat je meer moet schuren, desnoods alleen ff opruwen met korrel 80. Foto's bedriegen soms dus misschien heb je het nu wel gedaan. (Ik doel op het SR2000 kapje)

Verder nog altijd: net en doordacht werk!

Heb de gedeeltes die moesten nu wel goed geschuurd, laat idd. anders zo los.
En resultaat is voor mij ook afwachten, kan altijd nog een orginele kopen als het niet lukt.
 
Tinne said:
Je had hem onderaan je voorkap moeten maken, als nieuwe voorlamp openingen zeg maar. Dan behield je de toffe Viper `look`. Vind het zo in het midden van je kap niet zo mooi.

Maar je doet het wel erg netjes. Succes!

Heb verschillende hoogtes geprobeerd. Onderaan wou niet omdat de lijn van de voorkap daar anders is.
 
Sonic Tuning said:
nu het gat er boven nog dichtmaken.

ik hem zelf ook onderin gemaakt.

alles is pas te maken. kost alleen soms iets meer tijd.

Ik heb die van jou gezien, ziet er erg goed uit, knap werk. Die gaten onderin had misschien gekunt als ik die gaten apart eruit zou halen. Maar weet niet of dat wel bij de scooter zou staan.
 
Het had dan misschien niet origineel geweest doordat SonicTuning het al gedaan heeft, maar ik had de set van 4 koelingsopening van een Sr er in gemaakt. Beneden offcourse. Maar als het domweg niet zou passen omdat het wat smaller is beneden @ vipervoorkap, helaas.
 
Tinne said:
Het had dan misschien niet origineel geweest doordat SonicTuning het al gedaan heeft, maar ik had de set van 4 koelingsopening van een Sr er in gemaakt. Beneden offcourse. Maar als het domweg niet zou passen omdat het wat smaller is beneden @ vipervoorkap, helaas.

Het kan denk ik wel nog zoals SonicTuning het gedaan heeft. Als ik er nog een gat onder maak dan krijg je hetzelfde effect. Had nog niet aan 4 gaten gedacht. Eerst maar ff kijken hoe dit wordt, gaten kan ik er altijd nog wel bij maken.
 
Hè! me ex verchroomde voorvorkpoten 8)
Ziet er goed uit, ben benieuwd naar het eind resultaat..
 
onderste gaten ook iets smaller.

voordeel heb je als je een Sr voorkap zelf hebt dat je de onderste gaten de verdiepte randen niet hoef te maken, die haal je dan uit de sr voorkap.
dat scheeld je een hoop extra werk.

succes
 
Jongens ik heb helaas te weinig tijd voor dit project. Ik ben op het moment te druk met de BMW bezig voor JMautoservice. Het duurt zo veel te lang dus heb ik besloten om er mee te stoppen. De onderdelen verkoop ik...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top