Je volgende auto

Status
Not open for further replies.
jayson said:
Vind die velgen niet zo. hadden ze beter die Mondeo ST (zoals ik heb) 18 inchers op kunnen gooien. Maar smaken verschillen 8)
Jammer dat er geen RS komt.....
De nieuwe Golf met 1.4 turbo is vet. 170 pk uit een 1.4 tje 8)

idd vet ding :)

heeft turbo EN kompressor :D
 
Heineken said:
Ik vind em alleen niet mooi :X die rare kromme lijn in de zijkant enzo.. de 3 vind ik gaan (op foto's niet, maar heb em een keer gezien op straat en ik vond het wel wat) maar de 5, 6 en 7 vind ik prachtig 8)

En de 1 serie vergelijken met een e30... dan mag je er wel een paar honderd kilo uit gaan slopen denk ik, de auto's van tegenwoordig wegen als lood...

Andere leuke auto's: Nieuwe focus st, nieuwe civic (wachten op de R)

[ir]http://fordfocusst170.free.fr/focusst2005/focusst1024.jpg[/ir]



Wel leuk kleurtje vind ik trouwens, oranje :p


ligt een Volvo T5 blokje in

5 cilininder 2.5
erug snel karretje word het dus

probeer maar eens een volvo 850 of v70 eruit te trekken (benzine versie wel dan) lukt je niet of je moet met een beest van een wagen zijn

jammer dat de meeste volvorijders ouwe lullen zijn

ik ga iig voor een v70 of 850 estate T5R (ooit komt hij er , nu hebben we een volvo v70 2,5 en die gaat ook al erg hard , en die mooie sound +ralf+ )


ROAAAAARRR
 
Geluid van die dingen is altijd wel mooi idd.. Hier in de buurt staat een 850 T5, een S80 T6 en gister was ik ff bij de garage, stond er een V70 R :W
 
:W volvo's doen hard. En vooral dat 5 cilinder geluid :love: Zelfs dat van de D5 vind ik het een mooi geluid, voor een diesel zijnde.

En elke keer gewoon genieten van het koppel als ik in de D5 rijd :Z :W Zelfs als je 180 rijd en je trapt pedaal nog verder in loopt ie zo makkelijk rap door naar de 220 :love:
 
Wij hebben een XC70 met een D5, maar daar vindt ik dus echt geen zak aan. Het geluid is wel netjes voor een diesel. Ding heeft ook een automaat (waardeloos kutding), daarom zal ik er ook wel weinig aan vinden. Doe mij maar lekker de Golf4 TDi (110pk) waar ik meestal in rond rij.
 
Extreem sr race said:
:W volvo's doen hard. En vooral dat 5 cilinder geluid :love: Zelfs dat van de D5 vind ik het een mooi geluid, voor een diesel zijnde.

En elke keer gewoon genieten van het koppel als ik in de D5 rijd :Z :W Zelfs als je 180 rijd en je trapt pedaal nog verder in loopt ie zo makkelijk rap door naar de 220 :love:


Toen ik nog aan basketbal deed reed een pa met uitwedstrijden altijd met zn 850 Estate , gvd ding zat zo op de 200 en met accelereren leek het wel een F1 sound :p
 
In tegenstelling tot de Z4 Roadster vind ik de nieuwe Coupé wel mooi !


arr_dynam.jpg


prof.jpg


cons.jpg


pot.jpg


Snap alleen die schuine lijn met dat reflectortje met het logo erop niet bij de Z4 , is bij de Roadster ook , net of iemand zelf een logo over de reflector heeft geplakt.

Zelfde als met de Z3 eigenlijk.
 
#Bas said:
Snap alleen die schuine lijn met dat reflectortje met het logo erop niet bij de Z4 , is bij de Roadster ook , net of iemand zelf een logo over de reflector heeft geplakt.

Zelfde als met de Z3 eigenlijk.

Dat is het knipperlicht aan de zijkant volgens mij, bij de z4 iig wel :)
 
D10N said:
dat geluid is inderdaad bizar vet,


en ik geniet er elke dag van:p

als je start een bruute GROM

en als je wegrijd een beschaafd maar erg mooi geluid

en op 3000RPM tot 3500RPM een {! WAANZINNIG GAAF GELUID!!

soms trek ik hem open als ik langs een groep jongeren rijd

moet je die koppen zien:p en dan komt er een stationcar langs

en ja er zit zelfs een labrador achterin :X

of die gast die links naast je komt staan bij het stoplicht })



enige nadeel bij het optrekken die 35:100 die de boordcomputer aangeeft(2,8 km per liter)

voorderest is de 1:8 1:9 wel te halen (12,5:100 of 11,1:100 @ boordcomp)
 
Last edited:


Me pa zen volgende leasebak waar ik dan af en toe wel in mag rijden :eek: Alfa Romeo 159 2,2-liter JTS met 185 pk dacht ik zo uit mijn hoofd,

ff langs me schoonouders rijden ;)

persoonlijk heb ik niets met Fiat (Fiasco in autotechnic:( )maar vind dit model wel strak :) toch?
 
Last edited by a moderator:
tatung said:
**159 plaatje**

Me pa zen volgende leasebak waar ik dan af en toe wel in mag rijden :eek: Alfa Romeo 159 2,2-liter JTS met 185 pk dacht ik zo uit mijn hoofd,

ff langs me schoonouders rijden ;)

persoonlijk heb ik niets met Fiat (Fiasco in autotechnic:( )maar vind dit model wel strak :) toch?

Dat Fiasco mag inmiddels wel weer weg gelaten worden. Fiat heeft de commonrail (JTD) diesel als eerste (in samen werking met Bosch) op de markt gebracht. Ook nu weer is Fiat als eerst met de MultiJet diesel die voldoet aan de emisie eisen van 2008.

En zoals het nu al wordt omschreven in auto bladen, zijn Fiat's nu design auto's met Duitse degelijkheid. Maar ut blijft de geschiedenis die Fiat achtervolgt helaas.

Maar goed. Hier gaan we weer een discussie over krijgen, dus ontopic maar weer :p :)
 
franky said:
ligt een Volvo T5 blokje in

5 cilininder 2.5
erug snel karretje word het dus

probeer maar eens een volvo 850 of v70 eruit te trekken (benzine versie wel dan) lukt je niet of je moet met een beest van een wagen zijn

jammer dat de meeste volvorijders ouwe lullen zijn

ik ga iig voor een v70 of 850 estate T5R (ooit komt hij er , nu hebben we een volvo v70 2,5 en die gaat ook al erg hard , en die mooie sound +ralf+ )


ROAAAAARRR

klopt helemaal.

was onlangs nog rijden in een volvo met 2.5 t motor :X

ff 200@ provinciale weg en dan staat opeens een traktor op de straat :r

hier filmpje
 
franky said:
ligt een Volvo T5 blokje in

5 cilininder 2.5
erug snel karretje word het dus

probeer maar eens een volvo 850 of v70 eruit te trekken (benzine versie wel dan) lukt je niet of je moet met een beest van een wagen zijn

jammer dat de meeste volvorijders ouwe lullen zijn

ik ga iig voor een v70 of 850 estate T5R (ooit komt hij er , nu hebben we een volvo v70 2,5 en die gaat ook al erg hard , en die mooie sound +ralf+ )


ROAAAAARRR


M`n vader had een tijd geleden ff een 850 este t5r 8)
Hebben we maar een maandje ofzo gehad omdat het een beetje teveel zuipt als je elke dag naar adam en terug moet :) Daarna hadden we een 850 tdi. Verschil is echt goed te merken :p
 
ask men rijbewijs heb mag ik eerst een poos in de auto van men ouders rijden, totdat k men eigen auto heb.

foto's:








Heb er al een paar keer in gereden, rijdt superfijn, wel een zware auto natuurlijk.
kvind de velgen egt vet die er nu opzitten, konden we voor een prikkie overkopen.
 
Ik heb op dit moment een megane coupe.

Mocht ik deze heel houden en later kunnen verkopen dan ga ik waarschijnlijk voor een mr2 +ralf+

mr2.gif


En dan wel de non turbo .. de us turbos zijn meestal gaar :| later een turbo inbouwen kan altijd. Eigenlijk zou ik hem het liefst als projectcar kopen .. ik heb heeeel misschien de mogelijkheid om hem ergens te stallen in een grote schuur .. drooomm ..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top