Je volgende auto #7

Status
Not open for further replies.
Kan per merk verschillen hoor. Maar als je bij alfa een dikke motor besteld, heb je eigenlijk geen opties meer nodig.
 
Kan zijn, maar een 318 is standaard niet luxer dan een 316 :p

Bij M5 of S3 zit er idd al navi, cd-wisselaar etc in..
 
Last edited:
Na de zomervakantie hoop ik zoiets voor de deur te zetten :)

Audi TT 1.8T 180pk

z.66399edfbe56b7d666958dbc54e88b15.jpg


z.74e7ef0b6637d37b52ddabed752e200d.jpg
 
Dan liever een TT hoor, wat een rampenbak zo'n ouwe Rolls. Zo'n ding zuipt meer dan het hele forum bij elkaar en onderdelen kosten de wereld.
 
Als ik 10 rooien had.. :+:
http://auto.marktplaats.nl/oldtimer...cpub+bPeXdnH1yM79cOpBb5/tFMGcm++Px/vnPwqLvNI=


Lijkt me echt geweldig om zo'n bak te hebben op jonge leeftijd :W

Je gelooft me of niet, hier in de buurt rijdt zoiets rond :D Ding is helemaal wit en er zitten blauwe neon lampen onder :D:D:D:D:D:D (eigenlijk :X)
Het is gewoon zoooo fout, dat het vet is om te zien :D. Ik heb em tot nu toe een paar keer zien rijden, volgens mij is die man van Maastricht. Ik denk dat die ook rond de 25-30 was, ik ben wel niet zeker, kan jonger of ouder zijn.
 
Vandaag hele dag op pad geweest auto's kijken, nieuwe optie: Golf IV GTI (1.8 20v)..

Mensen die ervaring met deze auto hebben of punten waar ik op moet letten?
 
Vandaag hele dag op pad geweest auto's kijken, nieuwe optie: Golf IV GTI (1.8 20v)..

Mensen die ervaring met deze auto hebben of punten waar ik op moet letten?

1.8 20v of 20vt ?

als je een 20v koopt, krijg je spijt dat je geen 20vt hebt gekocht.
 
Jorne weet ook niet wat ie wil geloof ik... Hoe herkenbaar :P

Van een e46 328 coupé, naar een Porsche 911, weer terug naar de 328, toen een golf 2 gekocht.. En nu wil ie een Golf 4 :rolleyes:

Bijna net zo logisch als van een Ibiza TDI via een Alfa 147 bij een Alfa 156 eindigen :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top