Je volgende auto #6

Status
Not open for further replies.
Kijk jij nou maar ook ff naar een Stilo 3d JTD!

Ik weet dat je me in een Stilo wilt hebben, maar ik weet niet.. vind een stilo 'niet zo'.. Ik vind het best een mooie auto, maar als er eenmaal bij sta.. net niet. Sorry :*

zo'n blauwe ding wat die andere hiero hebben, saxo? denks is ook wel tof..

Zijn die er in diesel dan? Maarja eigenlijk alleen weer leuk met een benzine blok.. maarja dat is met de meeste auto's het geval :(

Toch lijkt me zo'n ibiza met een gechipte 130pk (dus eeh.. 160pk ofzo) wel bruut hoor :+
 
nouja vooruit Bart.. Smaken verschillen nu eenmaal he! Ik vind het vorige model ibiza ook mooi. alleen de binnenkant en met name dat ingebouwde radio/airco systeem vond ik maar niks.
Ik aan het nieuwe model vond ik met name die achterkant erg mooi.

Klopt... Bij Ibiza's wordt ik eigenlijk nooit echt vrolijk van het interieur... Van jouw type is wel owkee, wel ff chromen tellerringen erin, heeft hij echt nodig om de zaak een beetje op te fleuren... Nieuw model inderdaad een mooie achterkant, alleen die (non-Cupra) voorkant vind ik niet zo... In donkere kleuren vind ik hem wel aardig trouwens, lichtere kleuren (geel/zilver/dat blauwige) minder...

Als je een goeie VR6 wil, mag je al redelijk wat geld neer leggen. denk rond de 5k

VR6 is wel te tovvvv... Wel @meeting jouw hok weleens horen Maykel (zonder je te meeten als het ff kan :P :P )...

Daarom twijfel ik dus nogal tussen een oud type met de sterkste diesel (110pk) of het nieuwere type met de sterkste diesel (130pk).. De oude vind ik mooier aan de buitenkant, maar de nieuwe is kwa interieur wel een flinke vooruitgang.. En ik moet zeggen dat hoe langer ik naar die nieuwe kijk hoe minder lelijk ik de voorkant begin te vinden :P

Maarja eigenlijk heeft die nieuwe gewoon een cupra bumper nodig.. Oude ook trouwens :P

En dan natuurlijk het verschil in prijs.. Een nieuw model ga je niet vinden voor minder dan 11k.. een ouder model kost hooguit 8k, maar eentje vinden met iets van 150k km is ook lastig... Maar dan hou ik wel minstens 3k in m'n zak.

Kutzooi, ik hou niet van keuzes maken :P

Fijn het oude type kiezen man, nog lekker betaalbaar, 110pk is snel genoeg (anders tjippen :P)... 130pk is niet de snelste van het nieuwste type, de Cupra D heeft 160pk :*

Ik weet dat je me in een Stilo wilt hebben, maar ik weet niet.. vind een stilo 'niet zo'.. Ik vind het best een mooie auto, maar als er eenmaal bij sta.. net niet. Sorry :*

Heb er ook voor gekeken, had indedaad in m'n hoofd dat ik het een mooie auto vond (klinkt vaag), maar toen ik ging zoeken in m'n prijsklasse kreeg ik niet echt het goede gevoel...
 
Ik weet dat je me in een Stilo wilt hebben, maar ik weet niet.. vind een stilo 'niet zo'.. Ik vind het best een mooie auto, maar als er eenmaal bij sta.. net niet. Sorry :*



Zijn die er in diesel dan? Maarja eigenlijk alleen weer leuk met een benzine blok.. maarja dat is met de meeste auto's het geval :(

Toch lijkt me zo'n ibiza met een gechipte 130pk (dus eeh.. 160pk ofzo) wel bruut hoor :+

zo'n 130pk is wel een aanradertje hoor. heb er wel eens in gereden
 
Klopt... Bij Ibiza's wordt ik eigenlijk nooit echt vrolijk van het interieur... Van jouw type is wel owkee, wel ff chromen tellerringen erin, heeft hij echt nodig om de zaak een beetje op te fleuren... Nieuw model inderdaad een mooie achterkant, alleen die (non-Cupra) voorkant vind ik niet zo... In donkere kleuren vind ik hem wel aardig trouwens, lichtere kleuren (geel/zilver/dat blauwige) minder...



VR6 is wel te tovvvv... Wel @meeting jouw hok weleens horen Maykel (zonder je te meeten als het ff kan :P :P )...



Fijn het oude type kiezen man, nog lekker betaalbaar, 110pk is snel genoeg (anders tjippen :P)... 130pk is niet de snelste van het nieuwste type, de Cupra D heeft 160pk :*



Heb er ook voor gekeken, had indedaad in m'n hoofd dat ik het een mooie auto vond (klinkt vaag), maar toen ik ging zoeken in m'n prijsklasse kreeg ik niet echt het goede gevoel...

Ja die tellerringen zitten er al in :) Ik heb nog wel eens zitten kijken voor zo'n cupra voorbumpert. is er alleen nog niet van gekomen.
En over die blauwe kleur.. in het echt (schoon gemaakt dan) ziet die kleur er anders uit, het heeft dan wel iets aparts. (vind ik dan)
 
Cupra voorbumper is wel vet... Tegenwoordig worden alle Ibiza's ermee geleverd, dus zit er niet een kansje in dat je zoiets over kan nemen van iemand die het veel te opzichtig vind?
 
Nog wakker kinders?

Zoek dus nog steeds een vlot wagentje.. liefst geen VR6/3-serie oid heb er al teveel bekeken en zijn vrijwel allemaal afgetrapt..
Kan ook geen leuke VTI vinden.. schiet allemaal niet op :(

Interesse in een E30 318iS uit 1990? > PM
 
Cupra voorbumper is wel vet... Tegenwoordig worden alle Ibiza's ermee geleverd, dus zit er niet een kansje in dat je zoiets over kan nemen van iemand die het veel te opzichtig vind?

Er zit nog steeds wel verschil in hoor bart..

Cupra
01.jpg


non-cupra
ibiza-3-g.jpg


Alhoewel het behoorlijk op elkaar lijkt vind ik die van de cupra mooier, die andere is wat minder strak..

Maar het zou een ibiza van voor de facelift wel een wat interessantere voorkant geven ja :)
 
Even over het verhaal eerder deze week... ik zou dus gister (zaterdag) gaan kijken voor die leon 1.8 turbo. Niet door gegaan want het zit dus zo: die leon word ingeleverd door een man die een nieuwe auto heeft gekocht bij die dealer. Dat zou dus deze zaterdag zijn en ik kon dan dus komen kijken en hem dan dinsdag meenemen omdat hij nog rijklaar gemaakt moest worden en al die ongein. Maargoed, de man kon dus niet komen zaterdag ( zijn nieuwe auto staat dus al wel klaar ) maar hij zal hem begin deze week komen inruilen en dan kan ik dus eindelijk gaan kijken:). De grijze turbo stond er nog wel maar ik ga denk ik toch voor die zwarte... dus nog even wachten en hopelijk rijd ik dan eind deze week in mijn nieuwe auto:)
 
Die zwarte kwam van eind 2000 en die grijze van begin 2003...
Zwart vind ik mooier en het komt ook nog eens mooi uit dat ie iets goedkoper is :P
De grijze heeft alleen wel 70k gelopen en de zwarte 90k. Maarja.. eventjes wachten nog:)
 
Kan ook nie wachten totdat ik in me nieuwe autootje kan rijden 8) Wordt goed weer deze week dacht ik dus dat komt mooi uit :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top