This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Je volgende auto #6

Status
Not open for further replies.
Die MB Evo's zijn erg mooi. Uiteraard moeten ze wel orgineel zijn. Er rijdt hier in de buurt (Leeuwarden en omstreken) een Evo 2, echt geweldig apparaat om te zien.

Op één lijn met de E30 M3 zeg maar

/edit
Ik zie dat je een 599 gaat rijden Nick. De winnaar van Quote Challenge 2004 Jan Rietstra heeft ook net zijn nieuwe 599 gekregen. Geweldige auto is dat zeg met die Enzo motor.
 
Last edited:

Heeft Rietstra hem in het zilver?
Dan zag ik hem gisteren namelijk door Leeuwarden heen cruisen...
 
Ben van plan een auto aan te gaan schaffen, maar wat zijn nou ECHT de belangrijkste punten om op te letten?
Het gaat om een Volvo 440 uit 1992 met 135.000 km. op de teller.
Kan ik ergens de kilometerstand laten controleren op eventueel terugdraaien?
Het zou overigens m'n eerste auto worden, of heeft iemand nog andere suggesties wat goedkoop is als eerste auto, maar dat je niet in een fiat panda moet rondrijden, als het even kan ook stuurbekrachtiging.
 
Last edited:

Hmm als ik zie voor wat voor bedragen 440's van de hand gaan zoek je idd een goedkope auto ja.. Vaak zijn grote sloepen wel goedkoop door de hoge afschrijving (Opel Omega, Alfa 166, dat soort bakken) maar dan betaal je je wel blauw aan wegenbelasting en vooral benzine. Misschien een Mondeo (iemand hier van het forum, Apple geloof ik was er wel tevreden over) of iets in die richting..

Ben er zelf overigens ook ongeveer over uit wat ik nu eindelijk eens wil kwa auto.. als ik dan toch aan de diesel moet, dan maar een snelle Heb m'n zinnen gezet op een Seat Ibiza Sport TDI met 130pk, maar het is echt kut om te moeten kiezen... want ik wilde eerst voor een ouder model gaan (goedkoper) maar een nieuwere heeft ook wel wat. En waarschijnlijk vooral wat minder: rammels.. Schijnt dat oudere model nogal wat last van de hebben.
 
Nog wakker kinders?

Zoek dus nog steeds een vlot wagentje.. liefst geen VR6/3-serie oid heb er al teveel bekeken en zijn vrijwel allemaal afgetrapt..
Kan ook geen leuke VTI vinden.. schiet allemaal niet op
 
nouja vooruit Bart.. Smaken verschillen nu eenmaal he! Ik vind het vorige model ibiza ook mooi. alleen de binnenkant en met name dat ingebouwde radio/airco systeem vond ik maar niks.
Ik aan het nieuwe model vond ik met name die achterkant erg mooi.
 
Nog wakker kinders?

Zoek dus nog steeds een vlot wagentje.. liefst geen VR6/3-serie oid heb er al teveel bekeken en zijn vrijwel allemaal afgetrapt..
Kan ook geen leuke VTI vinden.. schiet allemaal niet op

Als je een goeie VR6 wil, mag je al redelijk wat geld neer leggen. denk rond de 5k
 
nouja vooruit Bart.. Smaken verschillen nu eenmaal he! Ik vind het vorige model ibiza ook mooi. alleen de binnenkant en met name dat ingebouwde radio/airco systeem vond ik maar niks.
Ik aan het nieuwe model vond ik met name die achterkant erg mooi.

Daarom twijfel ik dus nogal tussen een oud type met de sterkste diesel (110pk) of het nieuwere type met de sterkste diesel (130pk).. De oude vind ik mooier aan de buitenkant, maar de nieuwe is kwa interieur wel een flinke vooruitgang.. En ik moet zeggen dat hoe langer ik naar die nieuwe kijk hoe minder lelijk ik de voorkant begin te vinden

Maarja eigenlijk heeft die nieuwe gewoon een cupra bumper nodig.. Oude ook trouwens

En dan natuurlijk het verschil in prijs.. Een nieuw model ga je niet vinden voor minder dan 11k.. een ouder model kost hooguit 8k, maar eentje vinden met iets van 150k km is ook lastig... Maar dan hou ik wel minstens 3k in m'n zak.

Kutzooi, ik hou niet van keuzes maken

nouja vooruit Bart.. Smaken verschillen nu eenmaal he! Ik vind het vorige model ibiza ook mooi. alleen de binnenkant en met name dat ingebouwde radio/airco systeem vond ik maar niks.
Ik aan het nieuwe model vond ik met name die achterkant erg mooi.

Koop een delta HF turbo, blaas je alle vtec's en vr6'en mee weg

Zijn er vanaf 'heel erg goedkoop' zoals deze: http://auto.marktplaats.nl/lancia/8...LqB5JRc3PeNuWzedl7+pOSc14Lb8EqDHtfHmeH39QYZnN

Tot prijzig zoals deze: http://auto.marktplaats.nl/lancia/8...LqB5JRc3PeNuWzedl7+pOSc14Lb8EqDHtfHmeH39QYZnN

Je moet je alleen wel voorbereiden op wat electronische probleempjes

Edit: ik gebruik graag deze smily geloof ik:
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.