This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Je volgende auto #4

Status
Not open for further replies.
Dat rood is wel een mooie kleur trouwens! HF is flink snel, maatje van me heeft er 1 gehad, 3 maandjes...

Vind alleen het dashboard/interieur niet zo'n topper
 
vind het voor een auto uit dat bouwjaar mooier als een seat of een golfje of zo

maar ja dat iedereen zijn eigen mening toch....


dan heb ik het over een golfje uit 1995 he een type 3 of een seat toledo of een ibiza
 
Vergeleken met een Golf IV (vanaf 1998 gebouwd) is het toch duidelijk minder hoor... Vergeleken met een Golf III valt het wel mee...
 
kijk en voor 3000 heb je een goede delta
zoek de verschillen....


voor 7000 haal je een alfa 156 selispeed helemaal in het lichtbruine leer

daar wou ik echt geen golf voor gaan rijden
 
En dat is een feit, of het nou eerlijk is of niet... Een Golf behoudt zijn waarde, omdat mensen zo'n ding willen hebben... En waar haal jij voor € 7.000,= een fatsoenlijke 156 2.0 Selespeed (>2000) vandaan?
 
klopt helemaal maar zeg eens dat je 10 voor een golf betaald en 7 voor een 156 ... die ik persoonlijk mooier vind dan een golf maar dat is smaak...


dan heb je 3000 euro bespaard en denk je dat die alfa over 2/3 jaar maar 4000 euro waard is ?? en dan nog ...zou ik daar zelf niet om beslissen dan moet je een panda kopen joh is veel goedkoper betaal je 10 euro per maand verzekeren daar kun je nog geen scooter voorrijden ....



conclusie .... julie rijden graag een golf....

en ik rijd graag alfa romeo ..uit




edit: net zo erg die schuur ..... zie daar ook nog een neus van een gtv6 staan
 
Ik rij ook liever in een 147 dan in een Golf... Heb als opvolger voor m'n Audi ook gedacht aan een 147 of Leon... Golf vond ik in verhouding te duur, te kaal en er veel voorkomend... Bovendien veel trage diesels te koop (SDI, TDI 66kW)... Puur qua betrouwbaarheid & afschrijving heb ik een 147 laten staan, ik vind het een meesterlijk ontwerp (de facelift wat minder btw)...

En qua Panda rijden; je kunt natuurlijk overdrijven... Ik vind het niet fijn als ik 10k lap voor een auto, en binnen 3 jaar is hij nog 3k waard (ik rij 35.000km per jaar, denk eens na)...
 
whaha liewe nee klopt wij kunnen alles beter .....147 vind ik dan weer geen alfa ....... een .155 .spider .164 . 166. 33 .75 .gtv6 . dat zijn alfa`s


en ik vind een ibiza veel mooier dan een 147 en een golf ...vind golf gewoon ...net nix

maar als je altijd loopt te treken in die oude golfjes en zo dan kan ik me best voorstellen dat een golf 4 de bom is
 
Hoeft niet. Auto's worden voor meer ingeruild dan dat ze te koop staan hoor In 9 van de 10 gevallen.

@ bart dus
 
Status
Not open for further replies.