mensen help is...
zoals sommige weten ben ik redelijk actief bezig met driften.
nu wil ik een stapje verder gaan denk ik...
rij nu E30
het moet of een E30 325i (misschien een touring(station)) worden of een 540 (v8)
waarom de 540?
aparter en het geluid..
beide komen niet op naam dus verzekering en wegenbelasting speelt geen rol.
onderdele 325 zijn easy te vinden en goedkoper dan de 5'er
onderdelen van 540i niet te vinden en stukken duurder...
laat is wat horen.
@ StuntNoob; zou liever geen 5 serie pakken, gewichtsverdeling is niet goed genoeg voor driften, bekende van me drift ook een M5 van dat model, ook al is alles gestript enz dan is die nog te zwaar, E39 daartegen is iig beter met de gewichtsverdeling en die kan je toch wel goed de bochten in krijgen.
van e24 (toch?) 5-serie is bij de 540i geloof ik geen handbak geleverd!
@ Ossje,
Ik zou zelf niet voor die auto gaan. Een maatje van me had er precies zo één, ook een 4 cilinder turbo etc, maar was er totaal niet van onder de indruk.
Interieur was wel ok, maar that's it.
Gewoon een ronduit beroerde weg ligging, zeker niet snel, en naar mijn mening een veel te hoog verbruik en bijbehorende onderhoudskosten.
Hij had er veel problemen mee iig.
Bij veel dingen is ook totaal niet over de constructie na gedacht en onder de motorkap kan je echt gewoon nergens bij, mocht er iets aan onderhoud uitgevoerd moeten worden.
Okej...
Ik wil de civic verpatsen, omdat ik er gewoon klaar mee ben:
Keuzes:
- Opel Vectra (5-deurs sedan, rond '97)
- BMW 320/325 (duur in onderhoud??)
- Del Sol / Civic VTI. (lekker motortje
- Mitsubishi Carisma??
Ik wil dus OF een auto waarin ik wat zooi kan meenemen... Sedan & 5-deurs OF een VTI sloep...
Iemand een idee/ervaring??
Het ging dus om een non turboDaar zit een ander verbruik aan vast + onderhoudskosten. Ligt eraan wat je er van verwacht natuurlijk. Ik weet niet wat de verwachtingen waren van die vriend van jou, maar 190pk op een auto die 1275kg weegt is niet niks dacht ik.
Ik lees juist van test en revieuws dat de prestaties van de Turbo goed zijn en de wegligging prima. Tis natuurlijk ook een mening van die vriend, maar je zal met betere argumenten moeten komen
Dat jij daar geen verschil tussen weet *D
die van remmo is een E30 met E36 M3 blok (3ltr)
die wat ik bedoel is die van Andreas Distel, zwarte M5
Hij heeft idd een oranje E30 met wide body
Maar als oefen/aftrap-hok rijdt hij in een M5...