Je volgende auto #24

Status
Not open for further replies.
ik moet ook e36 alleen die dingen zijn nog te duur
ik zoek eentje met kleine schade of zo voor rond 2000 euro
en kmstand moet ook niet te hoog zijn, liefst tussen 150.000-200.000
moet kunnen toch?:)
 
ik moet ook e36 alleen die dingen zijn nog te duur
ik zoek eentje met kleine schade of zo voor rond 2000 euro
en kmstand moet ook niet te hoog zijn, liefst tussen 150.000-200.000
moet kunnen toch?:)

Tjah, voor 2000 piek moet je niet teveel verwachtingen hebben denk ik... Zelfs voor een redelijk gare durven ze best 2k te vragen volgens mij :)
 
mee eensch 8)

allemaal van die apparte lijntjes die nergens vandaan komen en nergens naartoe gaan...

en boven alles, het is een KIA (komt er maar in,met uw commentaar)

Tjah, vind het geen lelijk ontwerp... Vroeg of laat gaan we Kia wel serieus nemen denk ik :) Dingen hebben ook 7 jaar garantie, daar zal je wel mensen mee over de streep trekken denk ik...
 
Oke het is een Kia, maar zelfs Hyundai komt opeens met mooie modellen (Coupé).

Ze komen er wel een keer, nu de interieurs nog :p
 
In duitsland een NL auto inruilen?

Ik zeg het verkeerd.. De golf die ik wil kopen staat bij Ten Velde Autos, zit met zijn bedrijf in Gildehaus (duitsland) maar heeft ook een vestiging hier in Enschede (nederland) daar kan die worden ingeruild.. Maar zit nog op de inruil prijs te wachten..
 
Golf V ;) .. maar hij heeft daar alleen een diesel erop staan, hij heeft ook nog een benzine waar ik naar zit te kijken.
 
Tjah, voor 2000 piek moet je niet teveel verwachtingen hebben denk ik... Zelfs voor een redelijk gare durven ze best 2k te vragen volgens mij :)

Ligt er maar net aan wat je wilt, als je een 4 deurs 316i wilt uit 92 moet het te doen zijn voor 2000 euro.
Kilometer stand maakt geen reed uit, als de onderhouds historie maar aanwezig en compleet is.
 
ik moet ook e36 alleen die dingen zijn nog te duur
ik zoek eentje met kleine schade of zo voor rond 2000 euro
en kmstand moet ook niet te hoog zijn, liefst tussen 150.000-200.000
moet kunnen toch?:)

Ik heb hier nog een coupé staan, niet voor 2000 euro...
Maar mocht je iets meer te besteden hebben is het misschien behoorlijk interessant voor je.

Dealer onderhouden, 189k, open dakje etc.
 
100% golf V

G%20Projekti%206.JPG


nu nog even een mooie tegenkomen @ mobile.de waar ik me golf 4 op kan inruilen :)

Vind het wel toffe bakkies maar veel te duur voor wat je krijgt :).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top