je volgende auto#22

Status
Not open for further replies.
Vandaag toevallig met Shane langs de BMW dealer geweest om even te orienteren voor een nieuwe bolide. Ik weet het namelijk echt niet meer. Ik vind de e46 coupe erg tof, maar daarnaast ook weer de 350Z.
Aan de andere kant ben ik ook nog niet uitgekeken op de Leon en wil ik er het liefst BBS LM's onder :)

Maar die e46's blijf ik echt vet vinden :)

Edit; Shane's gebakje Jan-Willem? :p
 
[ir]http://photo.netcarshow.com/Alfa_Romeo-147_2000_photo_0c.jpg[/ir]

OF

[ir]http://photo.netcarshow.com/Fiat-Stilo_Dynamic_2002_photo_07.jpg[/ir]

Momenteel rijd ik nog niks, word ook mijn eerste auto.
 
Vandaag toevallig met Shane langs de BMW dealer geweest om even te orienteren voor een nieuwe bolide. Ik weet het namelijk echt niet meer. Ik vind de e46 coupe erg tof, maar daarnaast ook weer de 350Z.
Aan de andere kant ben ik ook nog niet uitgekeken op de Leon en wil ik er het liefst BBS LM's onder :)

Maar die e46's blijf ik echt vet vinden :)

Edit; Shane's gebakje Jan-Willem? :p

E46 Coupe is erg dik 8)

350Z zie je wel wat minder denk ik.

Wat is je budget?
 
Ik weet het dus niet :D

Maar een budget heb ik nog niet echt. Ik verkoop de Leon tegen die tijd, maar ben nog sparende. Het is ook niet zo dat ik binnen nu en een maand een andere auto wil.
 
Vandaag toevallig met Shane langs de BMW dealer geweest om even te orienteren voor een nieuwe bolide. Ik weet het namelijk echt niet meer. Ik vind de e46 coupe erg tof, maar daarnaast ook weer de 350Z.
Aan de andere kant ben ik ook nog niet uitgekeken op de Leon en wil ik er het liefst BBS LM's onder :)

Maar die e46's blijf ik echt vet vinden :)

Edit; Shane's gebakje Jan-Willem? :p

Wat voor E46 Coupe had je dan in gedachten?
Een dikke 330Ci met M-pakket ofzo vind ik echt 10x vetter dan een 350z :)
 
net even gekeken, maar een beetje 350z moet nog wel tussen de 25 en 30k op brengen ?

als je dat er voorover hebt had ik toch sirieus naar ee e46 m3 gekeken :D
 
Ik weet het dus niet :D

Maar een budget heb ik nog niet echt. Ik verkoop de Leon tegen die tijd, maar ben nog sparende. Het is ook niet zo dat ik binnen nu en een maand een andere auto wil.

Ik ben nu van Ford naar BMW gegaan en je merkt echt aan alles dat er beter over na is gedacht. Alles werkt gewoon net ff fijner. Imho moet je echt verliefd worden op een 350Z en anders voor een BMW gaan kijken die "gewoon" goed in elkaar zit. Er zijn weinig rationele argumenten voor een 350Z te bedenken iig, behalve een 6-cylinder en RWD en dat krijg je bij BMW ook ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top