Je Volgende Auto #20

Status
Not open for further replies.
Voor de lease ofzo 8) Echt te dik met die Bentley wielen!

DSC_0284.jpg
 
Serieus vette wielen voor onder een Golf... zouden onder een TT ook super vet staan denk ik!
 
De nieuwe golf VI vind ik niet super... Het interieur is wel mooi.

Na nu zo'n 4000km in een auto met lederen bekleding te hebben gereden, weet ik iig dat ik nooit meer vol leer wil in een auto. Of er moet ventilatie in de stoelen zitten, gvd wat warm zeg.

Even wachten nog wat de prijzen worden van de nieuwe Rocco en de nieuwe Golf, en dan de keus maken. Nog steeds: Scirocco, 1-serie 3drs, Golf (willekeurige volgorde). Ook vind ik het erg jammer dat de rocco het 'oude' dashboard heeft (EOS) en niet het nieuwe Golf VI dash...
 
De nieuwe golf VI vind ik niet super... Het interieur is wel mooi.

Na nu zo'n 4000km in een auto met lederen bekleding te hebben gereden, weet ik iig dat ik nooit meer vol leer wil in een auto. Of er moet ventilatie in de stoelen zitten, gvd wat warm zeg.

Even wachten nog wat de prijzen worden van de nieuwe Rocco en de nieuwe Golf, en dan de keus maken. Nog steeds: Scirocco, 1-serie 3drs, Golf (willekeurige volgorde). Ook vind ik het erg jammer dat de rocco het 'oude' dashboard heeft (EOS) en niet het nieuwe Golf VI dash...

In de winter ( of met kutweer ) zijn ze niet warm :+ En aangezien t 364 dagen int jaar kutweer is zou ik dus mooi weer met vol leer nemen 8P
 
Er zit stoelverwarming in, maar ik vind het zeker voor de meerprijs echt kut. Misschien in hele dure auto's... Maar doe mij maar half leer, alcantara of stof. Veel fijner.
 
Echt problemen niet, op de startmotor na. Er zit gewoon te veel schade + roest aan om het te fixen. (deuk in het dak, motorkap gedeukt en rechter zijscherm. Roestvorming bij de tankdop / achterklep)
Had die auto gekocht voor 400 euro dus vind het de kosten niet meer waard. Moeten ook nieuwe banden onder voor + nieuwe APK. Dan liever maar kijken naar een andere auto.

- Plaatwerk bij de tankdop is nieuw ingelast + gespoten.
- Motorkap is nieuw gespoten dus schade vrij.
- Bijna een vol jaar APK
- Zo goed als nieuwe banden
- 1.8 motorblok ipv 1.6 wat ik nu heb.

Met andere woorden een veel leukere koop dan mijn auto op te lappen.
Komt bij dat een fiesta gewoon heerlijk op de weg ligt + verdomd snel is. 205 GTI, 106 rallye, golfjes GTI trekt een fiesta allemaal zoek met 130pk standaard op een kleine 900kg.

Turbo blokje met 154pk standaard is natuurlijk nog een veel leuker verhaal. 8)

Wel vet Bojt keer wat anders dan het standaard spul :P
 
De nieuwe golf VI vind ik niet super... Het interieur is wel mooi.

Na nu zo'n 4000km in een auto met lederen bekleding te hebben gereden, weet ik iig dat ik nooit meer vol leer wil in een auto. Of er moet ventilatie in de stoelen zitten, gvd wat warm zeg.

Even wachten nog wat de prijzen worden van de nieuwe Rocco en de nieuwe Golf, en dan de keus maken. Nog steeds: Scirocco, 1-serie 3drs, Golf (willekeurige volgorde). Ook vind ik het erg jammer dat de rocco het 'oude' dashboard heeft (EOS) en niet het nieuwe Golf VI dash...

De VI zoals op de diverse fora staat is imo een standaard bak van buiten... De 5 deurs is idd niet echt mooi, de driedeurs vind ik echt :~ :~

Denk dat het gewoon weer een prima auto wordt.
 
Er zit stoelverwarming in, maar ik vind het zeker voor de meerprijs echt kut. Misschien in hele dure auto's... Maar doe mij maar half leer, alcantara of stof. Veel fijner.

Als je temperatuur kan regelen is het :W. Soort climatecontrol in je stoelen.
 
De VI zoals op de diverse fora staat is imo een standaard bak van buiten... De 5 deurs is idd niet echt mooi, de driedeurs vind ik echt :~ :~

Denk dat het gewoon weer een prima auto wordt.

Ik word van deze foto's zoals ze nu gepubliceerd zijn niet echt wild. Wel van het interieur maar niet het exterieur. De 3drs is idd mooier dan de 5drs.
Ze moeten gewoon met wat meer foto's komen... Als er een 3drs komt in een soort GT-sport uitvoering denk ik dat het wel een fraaie auto wordt maar vooralsnog vind ik de huidige V mooier.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top